BLOG

Ile kosztuje wizytówka Google?

Małgorzata Piasek

Małgorzata Piasek

Ile kosztuje wizytówka Google?

Ile kosztuje wizytówka w Google?

Zadajesz sobie pytanie, ile kosztuje wizytówka w Google? Samo założenie wizytówki jest darmowe! Warto o tym pamiętać, ponieważ w ostatnich latach pojawiło się szereg nieuczciwych firm, które twierdzą, że Google pobiera opłaty za założenie wizytówki w Google.   Pamiętajmy, Google nie pobiera na ten moment żadnych opłat za założenie i modyfikacje wizytówki Google. Każda firma, która posiada NIP, jest legalnie zarejestrowana może założyć wizytówkę w Google całkowicie bezpłatnie. Wizytówka Google zakłada się szybko i bezproblemowo. Wystarczy kilka kroków. Wchodzimy w mapy Google i dodajemy naszą firmę do bazy. W poszczególnych etapach wypełniamy wszelkie istotne informacje dotyczące przedsiębiorstwa. Najważniejsze są przede wszystkim dane teleadresowe i zakres usług. Możemy też dodać zdjęcia oraz godziny działalności firmy w poszczególnych dniach. Potencjalny klient otrzymuje, dzięki temu pełne informacje o  wybranym przedsiębiorstwie. Warto zaznaczyć, że każda dodatkowa informacja oraz zdjęcie wpływa pozytywnie na widoczność wizytówki Google w wyszukiwarce.

Ile kosztuje wizytówka w Google? Zapłacisz jedynie za dodatkową promocję!  

Jak już powiedzieliśmy sobie powyżej samo założenie prostej wizytówki w Google nie kosztuje nic. Możemy ją założyć całkowicie darmowo poprzez intuicyjny panel Google. Zapłacimy dopiero za poszczególne działania marketingowe i reklamowe, mające na celu wyróżnić naszą wizytówkę na tle innych. Jeśli chcemy, aby nasza wizytówka była łatwo rozpoznawalna i widoczna w sieci, powinniśmy nawiązać współpracę z agencjami marketingowymi, które specjalizują się w pozycjonowaniu wizytówek Google. Pracownicy agencji reklamowych dokładniej wiedzą, jakich narzędzi użyć i co należy zrobić, aby wizytówka Google cieszyła się powodzeniem i była widoczna w wynikach wyszukiwania. 

Co wpływa na widoczność wizytówki w Google jej popularność?

Czynniki mające wpływ na widoczność wizytówki w Google:

  • Kompleksowe informacje o firmie. Po części  napisaliśmy już o tym powyżej. Im więcej informacji o firmie, tym nasza wizytówka będzie pełniejsza,  a co za tym idzie lepiej widoczna w sieci. Warto wypełnić nie tylko podstawowe pola, ale również wszystkie informacje o przedsiębiorstwie. Jest to mile widziane nie tylko z pozycji algorytmów Google, ale również doceniane przez potencjalnych klientów. Dzisiejszy internauta bardzo ceni sobie szybki i bezproblemowy dostęp do pełnego pakietu informacji o firmie, z jaką chce współpracować. Duży wpływ na pozycjonowanie wizytówki Google mają również zdjęcia. Dlatego też wszelkiego rodzaju restauracje, firmy budowlane chętnie zamieszczają zdjęcia nawiązujące do profilu działalności,

  • Reklama Google Ads. Reklama Google Ads to już płatne działanie, które jednak może przynieść duże efekty. Dobrze przygotować, zaplanowana i przede wszystkim odpowiednio przeprowadzona kampania Google Ads sprawi, że wizytówka danej firmy będzie cieszyła się popularnością w wynikach wyszukiwania. Profesjonalne kampanie Google Ads mogą kosztować nawet kilkanaście tysięcy, dlatego też przy tego typu działaniach i przygotowywaniu kampanii Google Ads warto zwrócić uwagę na każdy, nawet najmniejszy detal,

  • Opinie klientów o firmie. Dlaczego warto mieć opinie w Internecie? Odpowiedź jest banalnie prosta. W dobie dużej konkurencji, każdy konsument w poszukuje firmy, która cieszy się społecznym zaufaniem. Pozytywna opinie w Internecie sprawiają, że internauta sięga po dany produkt lub usługę. Firma natomiast buduje, dzięki temu swój dobry wizerunek. Warto postawić na opinie produktowe, transakcyjne, opinie o sklepie.

  • Wirtualny spacer z Google. Dużą popularnością w wyszukiwarce cieszą się firmy które oferują wirtualny spacer Google. Internauci uwielbiają  z tej funkcji korzystać. Samą stworzenie wirtualnego spaceru wiąże się jednak z dużym wydatkiem, dlatego na tego typu rozwiązanie mogą pozwolić sobie jedynie marki, które dysponują dość sporym zapleczem finansowym. 

Jak wpływać na widoczność wizytówki Google w sieci?

Co zrobić, aby twoja wizytówka była jak najbardziej widoczna?  Zadbaj o marketing rekomendacji. Recenzja gwiazdkowe i te tekstowe.  Opinie muszą być przede wszystkim autentyczne i szczere.  Nie ma mowy o kupowaniu opinii Szczecinek zgodnie z obowiązującą dyrektywą omnibus takie działania są karane. Im więcej recenzji, tym lepiej.  Wizytówkę Google pozycjonują nie tylko tekstowe wypowiedzi klientów, ale również zdjęcia, które zamieszczają między innymi Chociażby z restauracji, siłowni, basenu. Marketing opinii  jest najlepszym sposobem rozwoju marki i budowania zaufanej społeczności wokół firmy.

Zachęcamy do sprawdzania tekstów na naszym blogu, gdzie publikujemy teksty o marketingu opinii, ale też o wizytówkach Google.

Polecamy szczególnej uwadze tekst: Opinie Google - jak wspierają marketing w Twoim biznesie?

 

Jak nasz czeski partner - Ověřený web - usługa “Zweryfikowana witryna” pomaga polskim e-sklepom zwiększyć wiarygodność?

W dzisiejszym świecie użytkownicy internetu są przytłoczeni tysiącami ofert e-sklepów. Warto wyróżnić swój e-commerce na tle konkurencji i zwiększyć jego wiarygodność, tak aby potencjalni klienci zatrzymali się właśnie u Ciebie na dłużej.

Zaufane.pl - pozyskuj, zarządzaj i prezentuj opinie

Buduj zaufanie dzięki autentycznym opiniom z narzędziem Zaufane.pl, które ułatwia pozyskiwanie, zarządzanie i prezentowanie recenzji, zwiększając sprzedaż i reputację marki. Jako oficjalny partner Google, zgodny z dyrektywą Omnibus i DSA, oferuje moderację w 26 językach, wspierając ekspansję na rynki zagraniczne. Sprawdź, jak ważny jest marketing opinii w obecnym e-commerce.

Razem na rzecz zrównoważonego rozwoju, czyli partnerstwo Zaufane.pl i Posadzimy.pl

Budowanie zaufania wobec marki stało się kluczowym elementem sukcesu. Jednym z najskuteczniejszych narzędzi w tym procesie są autentyczne opinie klientów, które pełnią rolę społecznego dowodu słuszności. W kontekście coraz większego znaczenia zrównoważonego rozwoju, social proof nabiera dodatkowego wymiaru, pozwalając firmom nie tylko na zwiększenie sprzedaży, ale także na działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, zaangażowanie klientów w ESG.

Jak zdobyć opinie o moim sklepie stacjonarnym?

Opinie klientów odgrywają ważną rolę w budowaniu reputacji sklepu oraz przyciąganiu nowych klientów. Pozytywne recenzje mogą znacznie zwiększyć zaufanie do Twojego sklepu i wpłynąć na decyzje zakupowe potencjalnych klientów. Poniżej przedstawiamy kilka skutecznych sposobów na zdobycie opinii o Twoim sklepie stacjonarnym.

5 Kluczowych kroków do budowania wiarygodności marki w e-commerce

Budowanie wiarygodności marki jest kluczowe dla sukcesu każdej firmy. Klienci mają dostęp do nieograniczonej liczby opcji, dlatego zaufanie może być decydującym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji zakupowych. W tym artykule przedstawiamy pięć kluczowych kroków, które pomogą firmom zadbać o wizerunek, w tym poprzez zbieranie i publikowanie opinii.

Nowe trendy w marketingu użytkowników: budowanie pozytywnego wizerunku marki poprzez opinie klientów

Wśród trendów w marketingu warto zwrócić uwagę na rolę opinii klientów w kształtowaniu wizerunku marki. Zmieniające się preferencje konsumentów i rozwój technologii cyfrowych wymusiły na firmach przyjęcie nowych strategii, które pozwalają lepiej zrozumieć i wykorzystać głos klientów w procesie budowania marki. W tym artykule przyjrzymy się najnowszym trendom w marketingu użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem technik, takich jak marketing szeptany i strategie influencerów.

Jak założyć sklep internetowy krok po kroku?

Prowadzenie własnego sklepu internetowego może być atrakcyjną perspektywą dla wielu przedsiębiorców, z uwagi na dynamiczny rozwój e-commerce oraz rosnące zapotrzebowanie na zakupy online. Jednak dobór właściwej platformy to tylko część wyzwania, z jakim musi zmierzyć się osoba zakładająca swoją pierwszą stronę internetową. Poniżej przedstawiamy przewodnik krok po kroku jakie czynniki warto rozważyć.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie