Jak odpowiadać na pozytywne opinie od klientów?

Regularnie sprawdzaj opinie online o Twoim sklepie, które pojawiają się w sieci. Bądź na bieżąco!
Marketing opinii i jego istotna rola w rozwoju marki!
Regularnie sprawdzaj opinie online o Twoim sklepie, które pojawiają się w sieci. Bądź na bieżąco!
Wyznacz sobie konkretny czas w tygodniu lub jeśli opinii pojawia się naprawdę dużo w ciągu dnia, aby przeczytać pojawiające się recenzje twoich dotychczasowych lub nowych klientów. Zadbaj o to, aby przy każdej recenzji pojawiła się odpowiedź. Przy tych krótkich wystarczy oczywiście dziękuję. Z jednoczesnym zaproszeniem do sprawdzania oferty sklepu w przyszłości. W dobrym tonie jest jednak nawiązanie większej relacji z odbiorcą i zmotywowanie go do interakcji. Klient poczuje się naprawdę ważny, jeśli zapytasz go, co najbardziej mu się podobało w ofercie, czy też obsłudze klienta? Co sprawiło, że wybrał akurat ten produkt? Taka komunikacja sprawi, że klient będzie przekonany o tym, że naprawdę chcesz dbać dbać o jego potrzeby i jednocześnie rozwijać na bieżąco ofertę.
Możesz też podtrzymać komunikację proponując między innymi nowe kolekcje w Twoim sklepie, czy też zapytać po prostu, czy miał okazję zobaczyć nowe produkty znajdujące się w obrębie twojej strony internetowej. Możesz to zrobić w następujący sposób:
"Dziękujemy za miłą obsługę. Zawsze takie opinie dodają nam skrzydeł. Widzieliśmy, że wybrałeś smartfon marki Samsung. Czy widziałeś już nowe etui do tego modelu? Zachęcamy do sprawdzenia."
"Miło nam słyszeć, że jesteś zadowolony z zakupów w naszym sklepie. Jeśli znajdziesz chwilę sprawdź również te produkty, a być może coś wzbudzi twoje zainteresowanie."
Marketing opinii i jego istotna rola w rozwoju marki!
Dziękuję za wystawioną opinię podkreślaj, że każda recenzja klienta ma znaczący wpływ na rozwój twojego sklepu. Podkreśl, że każde zdanie klienta bierze sobie do serca i pod uwagę podczas zmiany w ofercie, czy też w jej rozwoju. Każda recenzja pozwala sprawdzić, jakie produkty cieszą się największym zainteresowaniem, co warto pozostawić w katalogu sklepu, aby być może co też warto dodać do swojego miejsca w sieci, aby każdy klient był naprawdę zadowolony z transakcji w twoim sklepie.