BLOG
Jak odpowiadać na pozytywne opinie od klientów?
- Regularnie sprawdzaj opinie online o Twoim sklepie, które pojawiają się w sieci. Bądź na bieżąco!
- Marketing opinii i jego istotna rola w rozwoju marki!
Regularnie sprawdzaj opinie online o Twoim sklepie, które pojawiają się w sieci. Bądź na bieżąco!
Wyznacz sobie konkretny czas w tygodniu lub jeśli opinii pojawia się naprawdę dużo w ciągu dnia, aby przeczytać pojawiające się recenzje twoich dotychczasowych lub nowych klientów. Zadbaj o to, aby przy każdej recenzji pojawiła się odpowiedź. Przy tych krótkich wystarczy oczywiście dziękuję. Z jednoczesnym zaproszeniem do sprawdzania oferty sklepu w przyszłości. W dobrym tonie jest jednak nawiązanie większej relacji z odbiorcą i zmotywowanie go do interakcji. Klient poczuje się naprawdę ważny, jeśli zapytasz go, co najbardziej mu się podobało w ofercie, czy też obsłudze klienta? Co sprawiło, że wybrał akurat ten produkt? Taka komunikacja sprawi, że klient będzie przekonany o tym, że naprawdę chcesz dbać dbać o jego potrzeby i jednocześnie rozwijać na bieżąco ofertę.
Możesz też podtrzymać komunikację proponując między innymi nowe kolekcje w Twoim sklepie, czy też zapytać po prostu, czy miał okazję zobaczyć nowe produkty znajdujące się w obrębie twojej strony internetowej. Możesz to zrobić w następujący sposób:
"Dziękujemy za miłą obsługę. Zawsze takie opinie dodają nam skrzydeł. Widzieliśmy, że wybrałeś smartfon marki Samsung. Czy widziałeś już nowe etui do tego modelu? Zachęcamy do sprawdzenia."
"Miło nam słyszeć, że jesteś zadowolony z zakupów w naszym sklepie. Jeśli znajdziesz chwilę sprawdź również te produkty, a być może coś wzbudzi twoje zainteresowanie."
Marketing opinii i jego istotna rola w rozwoju marki!
Dziękuję za wystawioną opinię podkreślaj, że każda recenzja klienta ma znaczący wpływ na rozwój twojego sklepu. Podkreśl, że każde zdanie klienta bierze sobie do serca i pod uwagę podczas zmiany w ofercie, czy też w jej rozwoju. Każda recenzja pozwala sprawdzić, jakie produkty cieszą się największym zainteresowaniem, co warto pozostawić w katalogu sklepu, aby być może co też warto dodać do swojego miejsca w sieci, aby każdy klient był naprawdę zadowolony z transakcji w twoim sklepie.
Odkryj nowe możliwości: Raport „Cross-border z Polski”
Raport „Cross-border z Polski” to opracowanie, które każdy przedsiębiorca myślący o ekspansji powinien mieć na swoim radarze. Przygotowany przez zespół IdoSell we współpracy z wiodącymi ekspertami branżowymi - związanymi z projektem GOinternational, stanowi źródło wiedzy dla każdego, kto pragnie zrozumieć i wykorzystać potencjał e-handlu transgranicznego. Sprawdź, czego możesz się dowiedziedzieć z raportu!
Marketing opinii na Back to School: zwiększ sprzedaż dzięki recenzjom
Sezon Back to School to kluczowy czas zakupów dla rodziców poszukujących najlepszych produktów dla dzieci. Recenzje i opinie klientów odgrywają istotną rolę w podejmowaniu decyzji zakupowych i mogą znacząco wpłynąć na sprzedaż. W artykule przedstawimy, jak skutecznie wykorzystać recenzje w strategii marketingowej, aby zwiększyć zaufanie i przyciągnąć klientów. Poznaj strategie zbierania i stosowania opinii, które pomogą w osiągnięciu sukcesu w tym intensywnym okresie.
Najważniejsze wydarzenia e-commerce w III/ IV kwartale 2024 roku
Jesień 2024 roku przynosi wiele istotnych wydarzeń w branży e-commerce. Specjalistyczne konferencje, targi, eventy, każde z nich oferuje unikalne możliwości dla różnych segmentów rynku. Poniżej prezentujemy kluczowe eventy, które mogą wpłynąć na rozwój Twojej firmy i kariery w przemyśle e-commerce.
Jak sprawić, by klienci sami chcieli pisać opinie po transakcji?
Opinie klientów odgrywają kluczową rolę w sukcesie firm. Jak sprawić, by klienci sami chcieli pisać recenzje? W tym artykule omówimy psychologię opinii, zrozumienie motywacji klientów oraz skuteczne strategie zachęcające do zostawiania opinii. Zaprezentujemy również najlepsze praktyki w personalizacji komunikacji, automatycznych przypomnieniach i programach lojalnościowych, które mogą zwiększyć zaangażowanie i poprawić reputację firmy.
Błędy w marketingu opinii, które mogą zniszczyć wizerunek Twojej firmy
Opinie klientów mają moc zmieniania wizerunku firmy i budowania trwałych relacji. Zdobycie autentycznych recenzji jest jednak prawdziwym wyzwaniem, zwłaszcza gdy na rynku pojawiają się firmy oferujące fałszywe opinie na zamówienie. Taka gra z ogniem może kosztować przedsiębiorstwo nie tylko pieniądze, ale przede wszystkim reputację. W walce o zaufanie klientów nie ma dróg na skróty. Odkryj, jak budować wiarygodny wizerunek oparty na prawdziwych recenzjach i uniknąć pułapek związanych z fałszywymi opiniami.
Jak nasz czeski partner - Ověřený web - usługa “Zweryfikowana witryna” pomaga polskim e-sklepom zwiększyć wiarygodność?
W dzisiejszym świecie użytkownicy internetu są przytłoczeni tysiącami ofert e-sklepów. Warto wyróżnić swój e-commerce na tle konkurencji i zwiększyć jego wiarygodność, tak aby potencjalni klienci zatrzymali się właśnie u Ciebie na dłużej.
Zaufane.pl - pozyskuj, zarządzaj i prezentuj opinie
Buduj zaufanie dzięki autentycznym opiniom z narzędziem Zaufane.pl, które ułatwia pozyskiwanie, zarządzanie i prezentowanie recenzji, zwiększając sprzedaż i reputację marki. Jako oficjalny partner Google, zgodny z dyrektywą Omnibus i DSA, oferuje moderację w 26 językach, wspierając ekspansję na rynki zagraniczne. Sprawdź, jak ważny jest marketing opinii w obecnym e-commerce.