BLOG
Jak odpowiadać na pozytywne opinie od klientów?
- Regularnie sprawdzaj opinie online o Twoim sklepie, które pojawiają się w sieci. Bądź na bieżąco!
- Marketing opinii i jego istotna rola w rozwoju marki!
Regularnie sprawdzaj opinie online o Twoim sklepie, które pojawiają się w sieci. Bądź na bieżąco!
Wyznacz sobie konkretny czas w tygodniu lub jeśli opinii pojawia się naprawdę dużo w ciągu dnia, aby przeczytać pojawiające się recenzje twoich dotychczasowych lub nowych klientów. Zadbaj o to, aby przy każdej recenzji pojawiła się odpowiedź. Przy tych krótkich wystarczy oczywiście dziękuję. Z jednoczesnym zaproszeniem do sprawdzania oferty sklepu w przyszłości. W dobrym tonie jest jednak nawiązanie większej relacji z odbiorcą i zmotywowanie go do interakcji. Klient poczuje się naprawdę ważny, jeśli zapytasz go, co najbardziej mu się podobało w ofercie, czy też obsłudze klienta? Co sprawiło, że wybrał akurat ten produkt? Taka komunikacja sprawi, że klient będzie przekonany o tym, że naprawdę chcesz dbać dbać o jego potrzeby i jednocześnie rozwijać na bieżąco ofertę.
Możesz też podtrzymać komunikację proponując między innymi nowe kolekcje w Twoim sklepie, czy też zapytać po prostu, czy miał okazję zobaczyć nowe produkty znajdujące się w obrębie twojej strony internetowej. Możesz to zrobić w następujący sposób:
"Dziękujemy za miłą obsługę. Zawsze takie opinie dodają nam skrzydeł. Widzieliśmy, że wybrałeś smartfon marki Samsung. Czy widziałeś już nowe etui do tego modelu? Zachęcamy do sprawdzenia."
"Miło nam słyszeć, że jesteś zadowolony z zakupów w naszym sklepie. Jeśli znajdziesz chwilę sprawdź również te produkty, a być może coś wzbudzi twoje zainteresowanie."
Marketing opinii i jego istotna rola w rozwoju marki!
Dziękuję za wystawioną opinię podkreślaj, że każda recenzja klienta ma znaczący wpływ na rozwój twojego sklepu. Podkreśl, że każde zdanie klienta bierze sobie do serca i pod uwagę podczas zmiany w ofercie, czy też w jej rozwoju. Każda recenzja pozwala sprawdzić, jakie produkty cieszą się największym zainteresowaniem, co warto pozostawić w katalogu sklepu, aby być może co też warto dodać do swojego miejsca w sieci, aby każdy klient był naprawdę zadowolony z transakcji w twoim sklepie.
Jak zadbać o wizytówkę Google w branży HoReCa?
Branża HoReCa opiera się na bliskim kontakcie z klientem oraz budowaniu zaufania. Jednym z kluczowych narzędzi wspierających widoczność i wiarygodność firm jest wizytówka Google Moja Firma (Google My Business). Pozwala ona nie tylko na promowanie działalności, ale także na bezpośrednią interakcję z klientami. W tym artykule dowiesz się, jak skutecznie zarządzać wizytówką Google w branży HoReCa i jak maksymalnie wykorzystać jej potencjał.
Jak pozyskiwać opinie w branży HoReCa?
Zbieranie opinii w branży HoReCa (hotele, restauracje, catering) ma istotną wartość w budowaniu zaufania klientów. Opinie gości pozwalają dostosować ofertę do ich oczekiwań i przyciągnąć nowych odwiedzających. W artykule przedstawiamy sprawdzone metody pozyskiwania opinii i podpowiadamy, jak wybrać najlepszy moment na zbieranie opinii.
Certyfikat niezależności opinii: Jak zbudować zaufanie dzięki autentycznym recenzjom?
Autentyczne opinie klientów są kluczowe w budowaniu zaufania do marki. Certyfikat niezależności opinii to narzędzie, które podkreśla transparentność i wiarygodność recenzji. Dowiedz się, jak wdrożenie tego certyfikatu może pomóc firmie w zdobyciu zaufania konsumentów.
3 rzeczy, o których musisz pamiętać rozwijając sprzedaż na Allegro
Dobra i rentowna sprzedaż na Allegro marzy się każdemu, kto działa w e-commerce, nie każdy jednak ma na nią sprawdzony sposób. Sprawa nie jest prosta, bo nie wystarczy wyłącznie dobra oferta i budżet na reklamy Allegro Ads. Co więc robić? O porady, jak skalować biznes na tym marketplace zapytaliśmy ekspertów. Zobacz, co radzi agencja Allegro Ads Pirk Spark.
Prezentacja opinii za pomocą widgetów - czyli jak przyciągnąć uwagę klienta?
Opinie klientów to jeden z kluczowych czynników wpływających na decyzje zakupowe, dlatego ich odpowiednia prezentacja na stronie internetowej ma ogromne znaczenie. Widgety to narzędzia, które pozwalają wyeksponować recenzje w sposób przyciągający uwagę użytkowników. W artykule omówimy, czym są widgety, gdzie najlepiej je umieścić oraz jak mogą zwiększyć zaufanie i zachęcić klientów do zakupu, korzystając z przykładu widgetów Zaufane.pl.
Jak pytać klientów o opinie? Poznaj tajniki sprawdzonej ankiety na przykładzie firmy DAAG!
Pozyskiwanie opinii od klientów to kluczowy element budowania wizerunku. Jednak by uzyskać wartościowe informacje, warto wiedzieć, jak skutecznie formułować pytania i jakie metody pozyskiwania opinii wybrać. W tym artykule dowiesz się, jak przygotować sprawdzoną ankietę na przykładzie firmy DAAG, która z sukcesem gromadzi recenzje na temat swoich produktów i usług.
Google Ads dla mobilnych aplikacji: Strategie promocji oraz działanie!
Kampanie promujące aplikacje w Google Ads – jak to działa i jakie strategie określania stawek wyróżniamy? Kompleksowy poradnik!