BLOG

Dropshipping – zarobki, które uczynią Cię bogatym! 5 powodów dla których warto

Czy da się zarobić na dropshippingu?

Dropshipping – czyli sklep internetowy bez własnego magazynu, w ostatnich latach cieszy się bardzo dużą popularnością. To logistyczny model sprzedaży, w którym asortyment fizycznie posiada producent lub hurtownia, i to po ich stronie leży przygotowanie paczki i wysłanie jej do klienta. To doskonały pomysł na biznes w branży e-commerce dla tych osób, które nie mają miejsca na magazyn lub budżetu na szeroki asortyment. Zastanawiasz się jednak, czy da się zarobić na dropshippingu?

Warto wiedzieć, że zarobki w dropshippingu zależą od wielu czynników. Nie ma określonej jednej, uniwersalnej kwoty dla wszystkich sprzedających, która mogłaby być punktem odniesienia. Mają na nie wpływ:

  • warunki współpracy z producentem lub hurtownią,
  • popyt na dany asortyment,
  • prowadzone działania marketingowe.

Dziś chcemy Ci przedstawić 5 powodów, dla których warto sprzedawać w modelu dropshipping.

Wejście do branży e-commerce z bardzo małym budżetem

Początkujący przedsiębiorcy bardzo często borykają się z problemem, jakim są wysokie koszty wejścia do branży e-commerce. W przypadku dropshippingu tego nie ma! Dzięki współpracy z hurtownią lub producentem ze sprzedawcy spada obowiązek samodzielnego magazynowania towaru. Decydując się na sklep internetowy na modelu dropshippingu już na starcie nie zamrażasz pieniędzy w towarze. Zamówione przez klientów produkty zamawiasz wtedy, gdy zostaną opłacone, dzięki czemu nie musisz martwić się, że nie sprzedasz w zainwestowany towar.

Do wejścia w dropshipping wystarczy Ci:

  • poprawnie działający sklep internetowy, stworzony zgodnie z prawem e-commerce,
  • czas i chęć zdobywania wiedzy i klientów,
  • minimalny budżet na pokrycie kosztów wewnętrznych i pierwszych zakupów klientów.

Prowadzenie sklepu internetowego z dowolnego miejsca

Kolejnym powodem, dla którego warto założyć sklep online oparty na dropshippingu jest zdalna możliwość prowadzenia sprzedaży – i to z dowolnego miejsca na świecie! Wystarczy Ci do tego komputer i dostęp do Internetu. Proces współpracy z hurtownią może odbywać się w pełni elektronicznie. Nie ma potrzeby fizycznej obecności u partnera, czy nawet kontaktu telefonicznego. Takie rozwiązanie spodoba się szczególnie miłośnikom podróży. Posiadanie sklepu internetowego na modelu dropshipping śmiało można połączyć z tą pasją.

Jak widzisz do prowadzenia biznesu w Internecie nie potrzebujesz żadnego centrum logistycznego. Sprzedaż produktów w systemie dropshipping może odbywać się także w zaciszu własnego domu. Aby rozwijać swój sklep możesz jednocześnie spędzać czas z rodziną i najbliższymi, co w dzisiejszych czasach sprawdza się doskonale. Nie potrzebujesz do tego nawet pracowników! Istnieje wiele platform, które działają automatycznie, bez konieczności pomocy programisty. Dzięki takiemu rozwiązaniu Twój sklep będzie bardzo dobrze funkcjonował, a tym samym zarabiał na siebie.


Dropshipping – biznes prowadzony z dowolnego miejsca na świecie

Nieograniczone możliwości – działanie w różnych branżach

Stawiając na dropshipping w żaden sposób nie ograniczasz swojego biznesu. Masz możliwość prowadzenia sklepu i współpracy z kilkoma hurtowniami i producentami, którzy na pierwszy rzut oka proponują całkiem różny towar. Na jednym sklepie online możesz sprzedawać zarówno materace, ale także zabawki dla dzieci ułatwiające zasypianie. W ten sposób zwiększysz prawdopodobieństwo, że to właśnie u Ciebie klient zamówi zarówno materac, jak i zabawkę.

Fizyczny brak produktów w naprawdę się opłaca! Ze swojego sklepu internetowego możesz stworzyć dobrze prosperujący multishop w dropshippingu. Będziesz mógł posiadać dziesiątki tysięcy produktów w jednym miejscu! Nie jest także problemem postawienie kilku sklepów online z różnych branż. W normalnej sprzedaży takie rozwiązanie byłoby niemożliwe bez zatrudnienia w każdym z nich odpowiedniej ilości pracowników.


Dropshipping – możliwości

Twój sklep internetowy na cały świat

W modelu dropshippingu możesz zarabiać dzięki klientom z całego świata! Wiele hurtowni oferuje wysyłkę nie tylko na polskim rynku, ale także poza granice naszego państwa. Oczywiście jest ona odpowiednio droższa, ale klienci są o tym poinformowani w momencie składania zamówienia. Dla Twojego sklepu w modelu dropshippingu to wielki krok i szansa na rozwój.

Odwróćmy sytuację: to nie klient będzie zza granicy, a hurtownia. Nic zatem nie stoi na przeszkodzie, aby współpracować np. z chińskimi producentami. Dropshipping to model działalności, w której bez trudu można połączyć dystrybutorów i klientów z całego świata. W taki sposób zwiększysz swoje szanse na dotarcie z ofertą ciekawych towarów tam, gdzie po prostu ich jeszcze nie ma!


Dropshipping – współpraca z zagranicznymi producentami i hurtowniami

Możliwość sprzedaży na wielu platformach

Prowadzenie sprzedaży w dropshippingu nie ogranicza Cię tylko do Twojego sklepu internetowego. Wśród konsumentów bardzo dużą popularnością cieszą się niezależne platformy sprzedażowe, takie jak Allegro, OLX, czy Amazon. Wiele zamówień w Internecie odbywa się za ich pośrednictwem – w jednym miejscu mogą oni znaleźć wszystko to, czego potrzebują. Z ich punktu widzenia jest to bardzo praktyczne, a dla Ciebie może stać się korzystne!

W Polsce sprzedaż na Allegro – najbardziej znanej platformie zakupowej – w formie dropshippingu, nie stanowi żadnego problemu. Dzięki takiemu rozwiązaniu Twoje produkty pojawią się na rozpoznawalnym i cenionym kanale sprzedażowym, co z pewnością przeniesie się na Twoje zarobki. Pamiętaj jednak, aby prowadzenie Twojego konta na Allegro dropshipping odbywało się zgodnie z prawem. Zadbaj o wszystkie niezbędne dokumenty, takie jak regulamin, polityka zwrotów czy reklamacji.


Dropshipping na Allegro i innych popularnych platformach sprzedażowych

Dropshipping – zarobki

Zarobki sklepu internetowego działającego na dropshippingu zależą przede wszystkim od marży nałożonej na towar. Ustalasz ją samodzielnie – oczywiście po wcześniejszym określeniu warunków z wybranym producentem, czy hurtownią. Wielu z nich oferuje różnego rodzaju rabaty dla dropshippingowców, dlatego już w pierwszych rozmowach warto o to zapytać. Możesz także wynegocjować jak najbardziej korzystne warunki dla siebie i Twojego sklepu.

Aby zarobić na sprzedaży oferowanych produktów skup się także na monitorowaniu rynku i konkurencji. Może się okazać, że proponują oni taki sam lub podobny towar na granicy opłacalności. W takim przypadku warto postawić na wyróżnienie swojej marki. W skuteczny sposób pomoże Ci w tym reklama i marketing. Swoim stałym klientom możesz zaproponować pakiety lojalnościowe, a tym nowym atrakcyjne rabaty, które mimo wszystko będą dla Ciebie korzystne.

Pamiętaj, że nie ma jednej określonej kwoty, jaką zarabia się dzięki prowadzeniu sprzedaży na sklepach typu dropshipping. Wszystko zależy od hurtowni, produktów, klienta i Twojego sposobu na prowadzenie biznesu. Opłaci Ci się mieć opracowany plan działania, który doprowadzi Cię do zadowalającej liczby zamówień.

Możesz liczyć na zyski w dropshippingu – rada od Zaufane.pl

Dropshipping, tak jak każda inna metoda sprzedaży w Internecie wymaga od przedsiębiorców odpowiedniego planu, ale także cierpliwości i pewnego nakładu finansowego. Dobrym rozwiązaniem jest wyznaczenie sobie celów – może to być określona kwota do zarobienia lub minimalny próg ilości zamówień. W zwiększeniu sprzedaży pomogą Ci także opinie o sklepie internetowym. To strategia, która napędza ruch i zachęca innych użytkowników do zakupów. Stosując się do tych zasad łatwiej będzie Ci sprawdzać postępy i zwiększać motywację do dalszej pracy.

Jak nasz czeski partner - Ověřený web - usługa “Zweryfikowana witryna” pomaga polskim e-sklepom zwiększyć wiarygodność?

W dzisiejszym świecie użytkownicy internetu są przytłoczeni tysiącami ofert e-sklepów. Warto wyróżnić swój e-commerce na tle konkurencji i zwiększyć jego wiarygodność, tak aby potencjalni klienci zatrzymali się właśnie u Ciebie na dłużej.

Zaufane.pl - pozyskuj, zarządzaj i prezentuj opinie

Buduj zaufanie dzięki autentycznym opiniom z narzędziem Zaufane.pl, które ułatwia pozyskiwanie, zarządzanie i prezentowanie recenzji, zwiększając sprzedaż i reputację marki. Jako oficjalny partner Google, zgodny z dyrektywą Omnibus i DSA, oferuje moderację w 26 językach, wspierając ekspansję na rynki zagraniczne. Sprawdź, jak ważny jest marketing opinii w obecnym e-commerce.

Razem na rzecz zrównoważonego rozwoju, czyli partnerstwo Zaufane.pl i Posadzimy.pl

Budowanie zaufania wobec marki stało się kluczowym elementem sukcesu. Jednym z najskuteczniejszych narzędzi w tym procesie są autentyczne opinie klientów, które pełnią rolę społecznego dowodu słuszności. W kontekście coraz większego znaczenia zrównoważonego rozwoju, social proof nabiera dodatkowego wymiaru, pozwalając firmom nie tylko na zwiększenie sprzedaży, ale także na działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, zaangażowanie klientów w ESG.

Jak zdobyć opinie o moim sklepie stacjonarnym?

Opinie klientów odgrywają ważną rolę w budowaniu reputacji sklepu oraz przyciąganiu nowych klientów. Pozytywne recenzje mogą znacznie zwiększyć zaufanie do Twojego sklepu i wpłynąć na decyzje zakupowe potencjalnych klientów. Poniżej przedstawiamy kilka skutecznych sposobów na zdobycie opinii o Twoim sklepie stacjonarnym.

5 Kluczowych kroków do budowania wiarygodności marki w e-commerce

Budowanie wiarygodności marki jest kluczowe dla sukcesu każdej firmy. Klienci mają dostęp do nieograniczonej liczby opcji, dlatego zaufanie może być decydującym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji zakupowych. W tym artykule przedstawiamy pięć kluczowych kroków, które pomogą firmom zadbać o wizerunek, w tym poprzez zbieranie i publikowanie opinii.

Nowe trendy w marketingu użytkowników: budowanie pozytywnego wizerunku marki poprzez opinie klientów

Wśród trendów w marketingu warto zwrócić uwagę na rolę opinii klientów w kształtowaniu wizerunku marki. Zmieniające się preferencje konsumentów i rozwój technologii cyfrowych wymusiły na firmach przyjęcie nowych strategii, które pozwalają lepiej zrozumieć i wykorzystać głos klientów w procesie budowania marki. W tym artykule przyjrzymy się najnowszym trendom w marketingu użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem technik, takich jak marketing szeptany i strategie influencerów.

Jak założyć sklep internetowy krok po kroku?

Prowadzenie własnego sklepu internetowego może być atrakcyjną perspektywą dla wielu przedsiębiorców, z uwagi na dynamiczny rozwój e-commerce oraz rosnące zapotrzebowanie na zakupy online. Jednak dobór właściwej platformy to tylko część wyzwania, z jakim musi zmierzyć się osoba zakładająca swoją pierwszą stronę internetową. Poniżej przedstawiamy przewodnik krok po kroku jakie czynniki warto rozważyć.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie