BLOG
Czytaj i rozwijaj swój biznes
Zobacz nasze artykuły i wpisy o opiniach, marketingu oraz sprzedaży w sklepie internetowym.
BLOG
BLOG
Zobacz nasze artykuły i wpisy o opiniach, marketingu oraz sprzedaży w sklepie internetowym.
BLOG
Najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych usług.
Jak przebiega integracja?
Wdrażamy wtyczkę na stronie. Ściągamy bazę wcześniejszych opinii, następuje moderacja przez Zaufane.pl. Zakończona publikacją w wybranych miejscach. Podczas prac korzystamy z kilku metod integracji:
Jak zacząć?
Zaczynamy od przygotowania platformy sklepu i uporządkowania wcześniejszych opinii. Kluczowa jest oczywiście też umowa. - jeśli chcesz rozpocząć pozyskiwanie opinii lub zacząć czerpać korzyści z już istniejących, skontaktuj się z nami, a dopasujemy możliwości do Twojego biznesu.
Jak długo trwa umowa?
Przetestuj nas przez 6 miesięcy, a następnie możemy przedłużyć umowę na 12 miesięcy.
Co oferuje mi system recenzji?
Dzięki naszym zaawansowanym rozwiązaniom zarządzania i publikowania recenzji możemy:
Wdrażamy system gwiazdkowej oceny produktów - w płatnych reklamach oraz wynikach organicznych. Zamieszczamy opinie w miejscach decyzyjnych dla klienta. Tworzymy formularze e-mail, Pop-up, Google Moja Firma, w miejscach opiniotwórczych.
Jakie rodzaje opinii pozyskujemy?
Oceny produktowe, opinie o sklepie, opinie potransakcyjne i zweryfikowane, zgodne z omnibusem, opinie na serwisy trzecie takie jak wizytówka Google my business, FB, Tripadvisor itp.
Jak wygląda proces przeniesienia opinii do Google'a?
Ściągamy opinie, zespół ZAufane dokonuje weryfikacji pod względem zasad Google. Następuje publikacja. proces automatyczny dzięki partnerstwu z Google, nie wymaga zaangażowania klienta - podpytać wdrożenie.
Kiedy opinie pojawiają się w Google?
Po akceptacji Googla. po uzyskaniu minimum 100 opinii o sklepie oraz 50 opinii produktowych, czas wyświetlania gwiazdek sięga średnio od 4 do 8 tygodni.
Gdzie mogę opublikować swoje recenzje?
Widgety na stronie sklepu, oceny produktowe w wynikach wyszukiwania, portale opiniotwórcze, wizytówka Google oraz inne serwisy zewnętrzne. przekazujemy prawa do opinii i może użytkować ich dowolnie.
W jaki sposób Zaufane.pl chroni przed fałszywymi recenzjami?
Każda opinia jest weryfikowana przez zespół Zaufane.pl. wykorzystujemy ankiety warunkowe, wymagamy pełnego uzasadnienia opinii negatywnej przez klienta, klient, który nie dokonał zakupu/transakcji nie może pozostawić opinii.
Co należy zrobić w przypadku negatywnej recenzji?
Pojawienie się negatywnej recenzji nigdy nie należy do rzeczy miłych. Jeśli jednak taką opinię wystawił prawdziwy klient zachęcamy do jej publikacji i reakcji na taką opinię, w postaci odpowiedniego komentarza, który pozwoli dojść do porozumienia z niezadowolonym klientem lub zwyczajnie przeprosić za zaistniałą sytuację.
W jaki sposób prezentowane są opinie?
Opinie w formie Złotych gwiazdek we wszystkich wynikach wyszukiwania, opinie tekstowe, w widgetach na stronie, w wynikach wyszukiwania. W panelu Google Moja Firma i serwisy stron trzecich.
Czy serwis dokonuje wstępnej moderacji?
Przede wszystkim publikujemy tylko opinie zgodne z Omnibus. Dział moderacji sprawdza i weryfikuje każdą opinię czy jest zgodna z prawem i obowiązującymi regulacjami.
Sprawdzamy też, czy komentarz nie posiada treści obraźliwych czy wulgarnych.
Co dzieje się z opiniami po zakończeniu współpracy?
Opinie są własnością klienta.
Czy usługa jest zgodną z dyrektywą Omnibus?
Tak. To nasz priorytet i podchodzimy do tej Dyrektywy bardzo poważnie.
Czy jest panel DEMO?
Tak. Zazwyczaj okres próbny trwa 6 miesięcy.
Czy mogę wyświetlić tylko opinie pozytywne?
Zachęcamy do publikacji również negatywnych opinii Dlaczego? Według najnowszych badań największym zaufaniem cieszą się firmy, które posiadają ocenę gwiazdkową między 4,2 a 4,6. Negatywna opinia, jeśli nawet się pojawi jest wyrazem prawdziwości i autentyczności przedsiębiorstwa. Dyrektywa Omnibus wymaga aby pokazywać wszystkie opinie.
Jakie są Państwa przewagi nad konkurencją, która jest zdecydowanie tańsza?
W odróżnieniu do konkurencji - My zajmujemy się każdym etapem wdrożenia i publikacji opinii. Instalujemy wszystkie wtyczki, zapewniamy pełną integrację, co często u konkurencji klient musi zrobić sam. Przejmujemy wszystkie obowiązki i to po naszej stronie leży moderacja, Weryfikacja i publikacja pozyskanych opinii. Dzięki temu klient ma spokojną głowę i może skupić się na prowadzeniu swojej działalności.
Jak wygląda temat tłumaczeń opinii?
Nasze stanowisko jest zgodne z rekomendacjami Google, czyli prezentujemy treść opinii w języku oryginalnym z możliwością tłumaczenia na język natywny, jako partner Google postępujemy zgodnie z wymogami Google. Partnerstwo z Google obliguje nas do działania zgodnie z zasadami Google. Dobro klienta jest dla nas priorytetem. Dlatego też zawsze działamy zgodnie zasadami i rozporządzeniami Googla. Nie zalecamy też automatycznego tłumaczenia opinii. Stawiamy na autentyczność w danym języku. Każdy kraj i e0-commerce w danym kraju rządzi się swoimi prawami. Konsumenci w różnych krajach cenią w e-handlu inne kwestie, dlatego też opinia ma być zgodna i adekwatna do zachowań zakupowych w danym regionie.
Na ilu rynkach działacie?
Ro, Hu, Cz, SK (53 rożne kraje)
Czy macie automatyczne odpowiedzi do Klientów którzy wystawili opinię
Nie rekomendujemy takiego rozwiązania z uwagi na brak autentyczności, Zgodnie ze wytycznymi Komisji Europejskiej przykładami zakazanych działań manipulacyjnych mogą być: dostarczanie konsumentom wypełnionego wcześniej wzoru pozytywnej opinii.
Co nas wyróżnia?
Oferowana usługa | Inny usługodawca 1 | Inny usługodawca 2 | Inny usługodawca 3 | |
---|---|---|---|---|
Opinie o sklepie i produktach | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ |
Opinie na wizytówki w Google | ✅ | Dzielenie ruchu na stronę www lub na wizytówkę | Dzielenie ruchu na stronę www lub na wizytówkę | Dzielenie ruchu na stronę www lub na wizytówkę |
Liczba metod pozyskiwania opinii | 5 | 4 | 1 | 3 |
Pop-up z ankietą na ThankYou page | ✅ | ✅ | ❌ | ❌ |
QR kody | ✅ | ✅ | ❌ | ✅ |
"Złote gwiazdki" z oceną sprzedawcy w reklamach Google | ✅ | ❌ | ✅ | ❌ |
"Złote gwiazdki" w reklamach produktowych Google | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ |
Moderacja opinii | ✅ | w najwyższym pakiecie | dodatkowo płatna | ✅ |
Testy A/B | ✅ | w najwyższym pakiecie | ❌ | ❌ |
Badania NPS | ✅ | w najwyższym pakiecie | ❌ | ❌ |
Metody integracji | wtyczka/API/plik CSV | wtyczka/API (w najwyższym pakiecie) | wtyczka/API | wtyczka/API |
Liczba obługiwanych języków | 26 języków | 20 języków | 8 języków | ❌ |
Oficjalne partnerstwo z Google | ✅ | ❌ | ✅ | ❌ |
Widget Omnichannel (agregacja opinii z różnych platform) | ✅ | ❌ | ❌ | ✅ |
Widget AI | ✅ | ❌ | ❌ | ❌ |
Widget produktowy z tłumaczeniem opinii na język obcy | ✅ | ✅ | ❌ | ❌ |
Pozyskiwanie opinii zgodnie z wariantami produktów | ✅ | ❌ | ❌ | ❌ |