Case Study

4 Szpaki: naturalne kosmetyki i autentyczne opinie

Outsourcing pozyskiwania opinii kluczem do sukcesu marki

O 4 Szpaki

Branża: kosmetyczna, e-commerce
Współpraca od: kwietnia 2020
Rynek: Polska
Witryna: 4szpaki.pl

Mydlarnia 4 Szpaki to polski producent kosmetyków naturalnych, a zarazem firma rodzinna, której celem jest tworzenie ekologicznych produktów do pielęgnacji opartych na naturalnych składnikach. Firma od początku aktywnie działa w Internecie - oprócz sklepów stacjonarnych i sieci dystrybucji prowadzi własny sklep online.

Obecnie marka oferuje ok. 90 produktów i współpracuje z partnerami, dla których tworzy unikalne receptury, tak więc całe portfolio obejmuje ok. 150 produktów. Za nowe kosmetyki odpowiedzialny jest 6-cio osobowy dział badawczo-rozwojowy (R&D).

Elementem uwiarygodniającym nas w oczach klientów są rekomendacje. To właśnie opinie stanowią bardzo ważną część naszej działalności.

Grzegorz Sienkiewicz

Dyrektor zarządzający w 4 Szpaki

Cele współpracy

Opinie klientów są bardzo ważnym elementem zarządzania reputacją każdej marki, ponieważ rekomendacje są w stanie przekonać konsumentów do wybrania danej firmy i jej produktów.

Mydlarnia 4 Szpaki w swoich celach postawiła na:

  • budowę świadomości naturalnych kosmetyków w Internecie - opinie są źródłem wiedzy dla potencjalnych klientów
  • zwiększenie sprzedaży dzięki gwiazdkom w reklamach Google Ads i PLA
Obecnie opinie są fundamentalnym składnikiem planowanej ekspansji zagranicznej. Nowe cele, do których przygotowuje się Mydlarnia 4 Szpaki to:
 
  • budowa silnej pozycji na rynkach zagranicznych,
  • wiarygodność marki i produktów w oczach nowych klientów.
 

Umów się na spotkanie z konsultantem i dowiedz się może wyglądać proces wdrożenia marketingu opinii w twojej firmie

Umów spotkanie

Michał Łyszczarz
Doradca klienta

 

+48 500 253 000

kontakt@zaufane.pl

Outsourcing pozyskiwania opinii

 

Opinie klientów wyświetlane w sklepie internetowym - zwłaszcza w dobie popularnych zakupów online - mają kluczowe znaczenie. Jednak nie każdy właściciel e-commerce ma czas, aby samodzielnie pozyskiwać rekomendacje. Szczególnie, jeśli ilość zamówień w danym sklepie jest naprawdę imponująca. Szczególnie szybko rosnące biznesy powinny wziąć pod uwagę profesjonalny outsourcing procesu pozyskiwania transakcyjnych opinii.

Ważne jest, aby system automatyzujący zbieranie rekomendacji, był jak najbardziej intuicyjny z perspektywy klienta, którego prosimy o pozostawienie opinii. Takie rozwiązanie jest dużą wartością dla rosnących firm.

Dzięki Zaufane.pl - podobnie jak 4 Szpaki - możesz skoncentrować się na tym, co robisz najlepiej, a budowę wizerunku na podstawie opinii zlecić firmie zewnętrznej, która zajmuje się tym na co dzień. Takie rozwiązanie pozwala na uzyskanie najlepszych rezultatów w konwersji, zapobiega popełnianiu błędów, a także skraca długi proces doskonalenia pozyskiwania opinii.

Marka 4 Szpaki korzystając z naszej usługi zyskała zaufanego partnera biznesowego dzięki któremu koncentruje się na tworzeniu oraz dostarczaniu wyjątkowych kosmetyków swoim klientom.

 

Ekspansja zagraniczna

Firma 4 szpaki przygotowuje się do ekspansji zagranicznej. To doskonały sposób, żeby znacząco przyspieszyć rozwój marki. W Polsce marka postawiła na marketing opinii, na którym również będzie opierać działania marketingowe w trakcie ekspansji zagranicznej.

Jako wielojęzyczny system do pozyskiwania opinii Zaufane.pl wesprze markę w ekspansji. Warto wspomnieć, że rekomendacje na rynkach zagranicznych dostarczają społeczny dowód słuszności (z ang. social proof) niezbędny w prowadzeniu sprzedaży.

Transakcyjne opinie doskonale sprawdzają się w ekspansji zagranicznej. Sklepy internetowe mają możliwość na otwarty dialog z odbiorcami, dostarczając im społeczny dowód słuszności dla swojej oferty. Klienci bez bezpośredniego kontaktu z marką i produktem - jakim jest np. wizyta w sklepie stacjonarnym - dzięki opiniom w Internecie mogą przekonać się o pewnych aspektach i cechach produktu czy podejścia marki do klienta.

 

Wdrożone rozwiązania

  1. Gwiazdki w reklamach Google Ads
  2. Gwiazdki w reklamach PLA
  3. Gwiazdki w wynikach organicznych
  4. Widget na sklepie internetowymh
  5. Ankieta dotycząca produktów

Gwiazdki w reklamach Google Ads i PLA

Obecność gwiazdek w reklamach Google zwiększa liczbę ich kliknięć. Jest to doskonały sposób na wzrost efektywności prowadzonych kampanii. Mydlarnia 4 Szpaki z powodzeniem wykorzystuje tę funkcjonalność w swoich reklamach płatnych.

Średnia ocena o firmie: 4,9 / 5

Okres współpracy: od kwietnia 2020

Widget na sklepie internetowym

4 Szpaki na sklepie online prezentuje widget z przekierowaniem do pieczęci uznania eKomi. Dzięki niemu potencjalni klienci nabierają zaufania do marki, co skutecznie skraca proces podejmowania decyzji zakupowych.

Ankieta dotycząca produktów

Marka 4 Szpaki korzysta z pogłębiającej ankiety produktowej, w której klient wystawia opinie dotyczącą zakupionych kosmetyków. Rozwiązanie to jest doskonałym źródłem informacji o produktach, ich jakości i praktycznym zastosowaniu.
Opinie z ankiet produktowych są wyświetlane przy produktach na sklepie. Dla potencjalnych klientów marki 4 Szpaki jest to nieoceniona wiedza, która znacząco przyspiesza ich decyzje zakupowe.

Integracja

 

  • Dla sklepu 4 Szpaki przygotowaliśmy API, dzięki któremu integracja z Zaufane.pl przebiegła szybko i bezproblemowo.
  • Nasz system automatycznie pozyskuje opinie, które są publikowane razem z pieczęcią zaufania eKomi.

Umów się na spotkanie z konsultantem i dowiedz się może wyglądać proces wdrożenia marketingu opinii w twojej firmie

Umów spotkanie

Michał Łyszczarz
Doradca klienta

 

+48 500 253 000

kontakt@zaufane.pl

Przeglądaj inne nasze Case Study

Zobacz wszystkie
  • AZA Group S. A.

    Aza Group S.A: opinie i dwa sklepy na czterech rynkach
    Sprawdź
  • Karko

    Karko.pl: opinie w sklepie z odzieżą plus size
    Sprawdź
  • Bella Storia

    Bella Storia: opinie na wizytówce Google mają moc
    Sprawdź