Elementem uwiarygodniającym nas w oczach klientów są rekomendacje. To właśnie opinie stanowią bardzo ważną część naszej działalności.
Mydlarnia 4 Szpaki to polski producent kosmetyków naturalnych, a zarazem firma rodzinna, której celem jest tworzenie ekologicznych produktów do pielęgnacji opartych na naturalnych składnikach. Firma od początku aktywnie działa w Internecie - oprócz sklepów stacjonarnych i sieci dystrybucji prowadzi własny sklep online.
Obecnie marka oferuje ok. 90 produktów i współpracuje z partnerami, dla których tworzy unikalne receptury, tak więc całe portfolio obejmuje ok. 150 produktów. Za nowe kosmetyki odpowiedzialny jest 6-cio osobowy dział badawczo-rozwojowy (R&D).
Elementem uwiarygodniającym nas w oczach klientów są rekomendacje. To właśnie opinie stanowią bardzo ważną część naszej działalności.
Grzegorz Sienkiewicz
Dyrektor zarządzający w 4 Szpaki
Opinie klientów są bardzo ważnym elementem zarządzania reputacją każdej marki, ponieważ rekomendacje są w stanie przekonać konsumentów do wybrania danej firmy i jej produktów.
Mydlarnia 4 Szpaki w swoich celach postawiła na:
Obecnie opinie są fundamentalnym składnikiem planowanej ekspansji zagranicznej. Nowe cele, do których przygotowuje się Mydlarnia 4 Szpaki to:
Dowiedz się jak może wyglądać proces wdrożenia marketingu opinii w Twojej firmie.
Umów spotkanieAccount Manager
Barbara Drapikowska
Opinie klientów wyświetlane w sklepie internetowym - zwłaszcza w dobie popularnych zakupów online - mają kluczowe znaczenie. Jednak nie każdy właściciel e-commerce ma czas, aby samodzielnie pozyskiwać rekomendacje. Szczególnie, jeśli ilość zamówień w danym sklepie jest naprawdę imponująca. Szczególnie szybko rosnące biznesy powinny wziąć pod uwagę profesjonalny outsourcing procesu pozyskiwania transakcyjnych opinii.
Ważne jest, aby system automatyzujący zbieranie rekomendacji, był jak najbardziej intuicyjny z perspektywy klienta, którego prosimy o pozostawienie opinii. Takie rozwiązanie jest dużą wartością dla rosnących firm.
Dzięki Zaufane.pl - podobnie jak 4 Szpaki - możesz skoncentrować się na tym, co robisz najlepiej, a budowę wizerunku na podstawie opinii zlecić firmie zewnętrznej, która zajmuje się tym na co dzień. Takie rozwiązanie pozwala na uzyskanie najlepszych rezultatów w konwersji, zapobiega popełnianiu błędów, a także skraca długi proces doskonalenia pozyskiwania opinii.
Marka 4 Szpaki korzystając z naszej usługi zyskała zaufanego partnera biznesowego dzięki któremu koncentruje się na tworzeniu oraz dostarczaniu wyjątkowych kosmetyków swoim klientom.
Obecność gwiazdek w reklamach Google zwiększa liczbę ich kliknięć. Jest to doskonały sposób na wzrost efektywności prowadzonych kampanii. Mydlarnia 4 Szpaki z powodzeniem wykorzystuje tę funkcjonalność w swoich reklamach płatnych.
Średnia ocena o firmie: 4,9 / 5
Okres współpracy: od kwietnia 2020
4 Szpaki na sklepie online prezentuje widget z przekierowaniem do pieczęci uznania eKomi. Dzięki niemu potencjalni klienci nabierają zaufania do marki, co skutecznie skraca proces podejmowania decyzji zakupowych.
Marka 4 Szpaki korzysta z pogłębiającej ankiety produktowej, w której klient wystawia opinie dotyczącą zakupionych kosmetyków. Rozwiązanie to jest doskonałym źródłem informacji o produktach, ich jakości i praktycznym zastosowaniu.
Opinie z ankiet produktowych są wyświetlane przy produktach na sklepie. Dla potencjalnych klientów marki 4 Szpaki jest to nieoceniona wiedza, która znacząco przyspiesza ich decyzje zakupowe.
Firma 4 szpaki przygotowuje się do ekspansji zagranicznej. To doskonały sposób, żeby znacząco przyspieszyć rozwój marki. W Polsce marka postawiła na marketing opinii, na którym również będzie opierać działania marketingowe w trakcie ekspansji zagranicznej.
Jako wielojęzyczny system do pozyskiwania opinii Zaufane.pl wesprze markę w ekspansji. Warto wspomnieć, że rekomendacje na rynkach zagranicznych dostarczają społeczny dowód słuszności (z ang. social proof) niezbędny w prowadzeniu sprzedaży.
Transakcyjne opinie doskonale sprawdzają się w ekspansji zagranicznej. Sklepy internetowe mają możliwość na otwarty dialog z odbiorcami, dostarczając im społeczny dowód słuszności dla swojej oferty. Klienci bez bezpośredniego kontaktu z marką i produktem - jakim jest np. wizyta w sklepie stacjonarnym - dzięki opiniom w Internecie mogą przekonać się o pewnych aspektach i cechach produktu czy podejścia marki do klienta.
Dowiedz się jak może wyglądać proces wdrożenia marketingu opinii w Twojej firmie.
Umów spotkanieAccount Manager
Barbara Drapikowska
Współpraca od: kwietnia 2020
Witryna: born2be.pl, renee.pl
Rynek: Polska, Ukraina, Rumunia, Węgry
Współpraca od: października 2020
Witryna: karko.pl
Rynek: Polska
Współpraca od: kwietnia 2020
Witryna: 4szpaki.pl
Rynek: Polska