Case Study

Karko.pl: opinie w sklepie z odzieżą plus size

Opinie i złote gwiazdki to dużo więcej niż wzmocnienie reklam Google Ads i PLA

O Karko

Branża: odzieżowa, e-commerce
Współpraca od: października 2020
Rynek: Polska
Witryna: karko.pl

Karko.pl to sklep internetowy oferujący odzież damską dla kobiet plus size. W ofercie znajdują się sukienki wizytowe, wieczorowe, koronkowe, kryjące krągłości, ale także te, które doskonale sprawdzą się do pracy. Sklep posiada duże rozmiary spodni, kurtek, koszulek i innych niezbędnych elementów garderoby. Uzupełnieniem asortymentu są modne torebki, szale, apaszki, paski, a także rękawiczki i czapki. Warto wspomnieć, że Karko to rodzinna firma, która została założona przez kobietę dla kobiet. Asortyment jest produkowany praktycznie w 100% w Polsce.

Cele współpracy

Powiększający się asortyment Karko.pl wpłyną na wytyczenie nowych celów dla sklepu internetowego.

Początkowo marka skupiła się na:

  • zwiększeniu rozpoznawalności marki, dzięki transakcyjnym opiniom,
  • pozyskiwaniu nowych klientów i przekonywaniu obecnych do nowych produktów, dzięki rekomendacjom.

Szybkie i efektywne pozyskiwanie pozytywnych opinii pozwoliło na obranie nowych ścieżek rozwoju, jakimi stale są:

  • wzrost sprzedaży i efektywności prowadzonych płatnych kampanii produktowych PLA,
  • pozyskiwanie i prezentowanie opinii na wizytówce Google Moja Firma.

Umów się na spotkanie z konsultantem i dowiedz się może wyglądać proces wdrożenia marketingu opinii w twojej firmie

Umów spotkanie

Barbara Drapikowska
Doradca klienta

 

+48 500 253 000

kontakt@zaufane.pl

Firma o dobrej reputacji - sposób na lepszy biznes

Transakcyjne opinie zbierane z pomocą Zaufane.pl dostarczyły Karko.pl nieoczywistych efektów. Dzięki rekomendacjom marka cieszy się poprawą innych niż sprzedaż procesów biznesowych.

Ludzie, którzy czytają opinie wiedzą więcej o marce i są o wiele bardziej skłonni do współpracy.

Joanna Karkowska

Projektantka i współzałożycielka Karko.pl

Możliwości Zaufane.pl

Zespół Zaufane.pl do współpracy z Karko.pl podszedł w sposób wzajemnego partnerstwa. Nasz dział wsparcia oferuje marce pomoc w obsłudze, a także dedykowaną opiekę techniczną i merytoryczną. 

Intuicyjny system jest naszym autem, który każdego dnia ułatwia Karko.pl obsługę marketingu opinii. Zaoferowane przez Zaufane.pl wsparcie integracji ze sklepem internetowym jest dopełnieniem współpracy.

Dla Karko.pl zbieramy opinie do:

  • sklepu online,
  • wizytówki Google Moja Firma,
  • gwiazdek w reklamach PLA i Google Ads.

Stawiamy na ciągłe wsparcie procesu pozyskiwania rekomendacji, dzięki czemu Karko.pl osiąga wysokie wskaźniki zebranych opinii. Funkcja monitorowania opinii przed ich publikacją jest dla marki ochroną przed niewłaściwymi treściami (np. wulgaryzmy), które są zakazane przez Google.

Zastosowane rozwiązania

  • Złote gwiazdki w reklamach tekstowych Google Ada i produktowych PLA
  • Widgety na stronie sklepu internetowego
  • Pozyskiwanie opinii na wizytówkę Google Moja Firma
  • Opinie na kartach produktowych
  • Ankieta dotycząca jakości produktów
  • Ankieta User Experience w procesie zakupowy

Te działania, pozwoliły Karko.pl dotrzeć do znacznie szerszego grona odbiorców, a klientom utożsamiać się z marką. Realne, transakcyjne opinie wpływają na szybsze podjęcie decyzji zakupowej.

Średnia ocena o firmie: 4,9 / 5

Okres współpracy: od października 2020

Ludzie, którzy czytają opinie wiedzą więcej o marce i są o wiele bardziej skłonni do współpracy.

Joanna Karkowska

Projektantka i współzałożycielka Karko.pl

Gwiazdki w reklamach Google Ads i PLA

7 637
pozyskanych opinii o sprzedawcy

13 574
pozyskanych opinii o produkcie

Widgety na stronie

Karko.pl na swojej stronie internetowej prezentuje widget z opiniami i średnią oceną dla sklepu. Dzięki temu społecznemu dowodowi słuszności nowi użytkownicy budują zaufanie do sklepu, co skraca proces podejmowania decyzji zakupowych. Opinie o produktach pozwalają na szybkie wyłonienie bestsellerów, to z kolei pozwala na bardziej dynamiczną prezentację i promocję tych najbardziej pożądanych, co w konsekwencji oznacza wzrost sprzedaży.

Prezentowanie opinii w wizytówce Google Moja Firma

Zaufane.pl pomogło pozyskać ponad 2 600 rekomendacji na wizytówkę Google Moja Firma, przy średniej ocenie 4,9. Pozytywne Opinie w Google pracują na wiarygodność firmy i zwiększają ilość klientów.

Średnia ocena wizytówki: 4,9/5

2 670 opinii na wizytówce Google Moja Firma

Opinie na kartach produktowych

Opinie produktowe pozytywnie wpływają na podjęcie decyzji zakupowej. Aktywne wspieranie procesu oceniania produktów powoduje:

wzrost opinii, wyświetlanych na kartach produktowych,
pozyskiwanie unikalnych treści wspierających SEO - User Generated Content (UGC),
eliminowanie wątpliwości potencjalnych klientów.

Ankiety - informacja zwrotna dzięki pytaniom pogłębiającym

Badanie satysfakcji klienta jest nieodłącznym elementem pozyskiwania transakcyjnych opinii. Mając na względzie sprawdzanie poziomu zadowolenia konsumentów Karko.pl skorzystało z dodatkowych ankiet, które pozwalają zagłębić się w szczegóły rekomendacji i poznać ich źródła. Pogłębiona ankieta, pomaga marce poznać oczekiwania i potrzeby klientów, dotyczących ich produktów oraz obsługi. Dzięki opiniom pochodzącym z ankiet Karko.pl może efektywniej pracować nad nowymi projektami, pracownicy firmy na bieżąco poznają co klienci cenią, a co warto poprawić

Wiadomości e-mail

Największą zaletą wiadomości mailowych w marketingu rekomendacji jest zbieranie za ich pomocą opinii o sklepie internetowym. Celem jest budowa zaufania do marki, która owocuje częstszymi zakupami o wyższej wartości koszyka.

Dzięki wdrożeniu tego rozwiązania marka zyskała nie tylko nowych, ale przede wszystkim powracających klientów. Naszym celem było, aby zarówno tekst, jak i układ wiadomości był spójny z szatą graficzną sklepu. Takie działanie sprawia, że proces złożenia zamówienia aż po wystawienie opinii jest spójny.

Zastosowane rozwiązania

Dzięki transparentności, wzrostowi świadomości o marce oraz dobrej opinii w sieci, Karko.pl odnotowuje pozytywny wpływ na:

marketing

  • możliwości współpracy marketingowych z influencerami, którzy rozpoznają i ufają marce Karko.pl,

relacje B2B

  • łatwiejsze rozpoczynanie relacji biznesowych z potencjalnymi kontrahentami, takimi jak szwalnie czy dostawcy tkanin,

rekrutacje

  • pozyskiwanie talentów i proces rekrutacyjny. Dzięki opiniom kandydaci starający się o pracę w Karko.pl odbierają przedsiębiorstwo, jako miejsce bezpieczne i zaufane.

 

Integracja

Mając na celu pełne wsparcie dedykowanego systemu e-commerce marki Karko.pl przygotowaliśmy API, dzięki któremu integracja z naszą usługą przebiegła bardzo sprawnie.

Zaufane.pl automatycznie pobiera dane z zamówień, na bazie których przygotowuje ankiety i wiadomości mailowe do transakcyjnych klientów.

Pozyskane opinie trafiają do naszego panelu, a stamtąd do wskazanych przez Karko.pl miejsc, gdzie są publikowane.

Umów się na spotkanie z konsultantem i dowiedz się może wyglądać proces wdrożenia marketingu opinii w twojej firmie

Umów spotkanie

Barbara Drapikowska
Doradca klienta

 

+48 500 253 000

kontakt@zaufane.pl

Przeglądaj inne nasze Case Study

Zobacz wszystkie
  • 4 szpaki

    4 Szpaki: naturalne kosmetyki i autentyczne opinie
    Sprawdź
  • AZA Group S. A.

    Aza Group S.A: opinie i dwa sklepy na czterech rynkach
    Sprawdź
  • Bella Storia

    Bella Storia: opinie na wizytówce Google mają moc
    Sprawdź