CASE STUDY

Karko.pl: opinie w sklepie z odzieżą plus size

Opinie i złote gwiazdki to dużo więcej niż wzmocnienie reklam Google Ads i PLA

logo
  • Branża: odzieżowa, e-commerce
  • Współpraca od: października 2020
  • Rynek: Polska
  • Witryna: karko.pl

Cele współpracy

Powiększający się asortyment Karko.pl wpłyną na wytyczenie nowych celów dla sklepu internetowego.

Początkowo marka skupiła się na:

  • zwiększeniu rozpoznawalności marki, dzięki transakcyjnym opiniom,
  • pozyskiwaniu nowych klientów i przekonywaniu obecnych do nowych produktów, dzięki rekomendacjom.

Szybkie i efektywne pozyskiwanie pozytywnych opinii pozwoliło na obranie nowych ścieżek rozwoju, jakimi stale są:

  • wzrost sprzedaży i efektywności prowadzonych płatnych kampanii produktowych PLA,
  • pozyskiwanie i prezentowanie opinii na wizytówce Google Moja Firma.

Umów się na spotkanie z naszą Account Manager

Dowiedz się jak może wyglądać proces wdrożenia marketingu opinii w Twojej firmie.

Umów spotkanie

Account Manager

Barbara Drapikowska

Firma o dobrej reputacji - sposób na lepszy biznes

Transakcyjne opinie zbierane z pomocą Zaufane.pl dostarczyły Karko.pl nieoczywistych efektów. Dzięki rekomendacjom marka cieszy się poprawą innych niż sprzedaż procesów biznesowych.

Gwiazdki w reklamach Google Ads i PLA

7 637
pozyskanych opinii o sprzedawcy

13 574
pozyskanych opinii o produkcie

Opinie na kartach produktowych

Opinie produktowe pozytywnie wpływają na podjęcie decyzji zakupowej. Aktywne wspieranie procesu oceniania produktów powoduje:

wzrost opinii, wyświetlanych na kartach produktowych,
pozyskiwanie unikalnych treści wspierających SEO - User Generated Content (UGC),
eliminowanie wątpliwości potencjalnych klientów.

Ankiety - informacja zwrotna dzięki pytaniom pogłębiającym

Badanie satysfakcji klienta jest nieodłącznym elementem pozyskiwania transakcyjnych opinii. Mając na względzie sprawdzanie poziomu zadowolenia konsumentów Karko.pl skorzystało z dodatkowych ankiet, które pozwalają zagłębić się w szczegóły rekomendacji i poznać ich źródła. Pogłębiona ankieta, pomaga marce poznać oczekiwania i potrzeby klientów, dotyczących ich produktów oraz obsługi. Dzięki opiniom pochodzącym z ankiet Karko.pl może efektywniej pracować nad nowymi projektami, pracownicy firmy na bieżąco poznają co klienci cenią, a co warto poprawić

Integracja

Mając na celu pełne wsparcie dedykowanego systemu e-commerce marki Karko.pl przygotowaliśmy API, dzięki któremu integracja z naszą usługą przebiegła bardzo sprawnie.

Zaufane.pl automatycznie pobiera dane z zamówień, na bazie których przygotowuje ankiety i wiadomości mailowe do transakcyjnych klientów.

Pozyskane opinie trafiają do naszego panelu, a stamtąd do wskazanych przez Karko.pl miejsc, gdzie są publikowane.

Umów się na spotkanie z naszą Account Manager

Dowiedz się jak może wyglądać proces wdrożenia marketingu opinii w Twojej firmie.

Umów spotkanie

Account Manager

Barbara Drapikowska

Przeglądaj nasze inne Case Study

Zobacz wszystkie

AZA Group S. A.

  • Współpraca od: kwietnia 2020

  • Witryna: born2be.pl, renee.pl

  • Rynek: Polska, Ukraina, Rumunia, Węgry

Karko

  • Współpraca od: października 2020

  • Witryna: karko.pl

  • Rynek: Polska

4 szpaki

  • Współpraca od: kwietnia 2020

  • Witryna: 4szpaki.pl

  • Rynek: Polska

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie