Czy wiesz, że około 80% negatywnych opinii o e-commerce dotyczy logistyki?

Pobierz raport i dowiedz się, jak dostawa i obsługa zwrotów wpływają na decyzje zakupowe oraz lojalność klientów w e-commerce

Co znajdziesz w raporcie?

📖 Kluczowe rozdziały raportu:
✔️ Jakie czynniki logistyczne najbardziej wpływają na ocenę sklepu?
✔️ Jakie problemy z dostawą i zwrotami są najczęściej wskazywane przez klientów?
✔️ Czy szybka dostawa zawsze oznacza lepszą opinię?
✔️ Jakie działania logistyczne budują lojalność konsumentów?

🎯 Dla kogo?
✅ Właścicieli i managerów e-commerce
✅ Specjalistów ds. logistyki i fulfillmentu
✅ Osób odpowiedzialnych za customer experience
✅Osób rozpoczynających swoją biznesową podróż w e-commerce

Pobierz raport za darmo!

Dlaczego warto pobrać raport?

1. Odkryj, dlaczego ponad 75% negatywnych opinii to wina logistyki

Nie musisz zgadywać, co psuje opinie o Twoim sklepie - w raporcie znajdziesz twarde dane, które pokażą Ci największe grzechy e-commerce oczami klientów. Wnioski są konkretne i zaskakujące.

Na cele raportu przeanalizowaliśmy pół miliona opinii konsumentów e-commerce z ostatnich 12 miesięcy. Raport bazuje na rzeczywistych recenzjach klientów sklepów internetowych.

2. Sprawdź, jak logistyka napędza (lub zabija) sprzedaż

Dowiesz się, które elementy procesu dostawy i zwrotów bezpośrednio wpływają na konwersję. Raport pomoże Ci zrozumieć, jak zmniejszyć porzucone koszyki i zwiększyć lojalność klientów - bez dodatkowych wydatków na reklamy.

3. Zyskaj gotowe wskazówki od liderów rynku

W raporcie znajdziesz przykłady skutecznych strategii, które możesz wdrożyć od zaraz. To konkretne, sprawdzone rozwiązania od Arvato i Zaufane.pl - firm, które wiedzą, jak działa e-commerce od zaplecza.

4. Dowiedz się, jak wygrać klienta logistyką

W świecie, gdzie produkt mają wszyscy, to właśnie doświadczenie posprzedażowe decyduje, czy klient zostanie z Tobą na dłużej. Ten raport pokaże Ci, jak uczynić z logistyki swoją największą przewagę konkurencyjną.

Zapoznaj się z licznymi opiniami ekspertów e-commerce, którzy wypowiedzieli się dla nas.

Ze względu na rosnące oczekiwania klientów o złożonym zamówieniu dostarczonym w jak najszybszym czasie sklepy online szukają partnera, który zamówienie dostarczy jak najszybciej. Przy długim czasie realizacji to właśnie sklep zbierze opinie od klientów niekoniecznie związaną z produktem a właśnie z dostawą.

Grzegorz Biernacki
CEO Granitan

Klienci e-commerce zawsze mieli wysokie wymagania wobec logistyki. Dla polskiego klienta całkowicie oczywiste jest dostarczenie produktu jeden dzień po złożeniu zamówienia, a już absolutnie maksymalnie zaakceptuje dwa dni po zamówieniu. Sprawność realizacji zamówień przez polskie sklepy internetowe sama ich do tego przyzwyczaiła.

Marcin Cichoń
E-commerce & Marketing Manager, Skalnik.pl

Logistyka w e-commerce bezpośrednio wpływa na doświadczenie klienta, ponieważ decyduje o terminowości i jakości dostawy. Nawet najlepszy produkt może zostać negatywnie oceniony, jeśli proces dostarczenia nie spełni oczekiwań. Szybka i sprawna logistyka potra wyróżnić nas na tle konkurencji, co w połączeniu z dobrym produktem i wysokiej jakości obsługą klienta, tworzy kompleksową przewagę rynkową.

Oskar Lipiński
Dyrektor e-commerce, DAAG

Dodatkowe korzyści z raportu dla Ciebie

📈

1. Stabilny wzrost sprzedaży dzięki lepszym opiniom

Dzięki naszej checkliście szybko odkryjesz obszary, w których możesz poprawić swój marketing opinii, co pozwoli Ci natychmiast wprowadzić zmiany.

🤝

2. Budowanie lojalności i powracających klientów

Zrozum, jak skutecznie zarządzać opiniami, aby budować silniejszą więź z klientami i zyskać ich lojalność.

🔍

3. Lepsze decyzje biznesowe oparte na danych, a nie intuicji

Dowiedz się, jak opinie klientów wpływają na pozycjonowanie Twojej firmy w wyszukiwarkach i jak możesz to wykorzystać na swoją korzyść.

🏆

4. Wyprzedzenie konkurencji dzięki optymalizacji logistyki

Wypełniając checklistę, dowiesz się, jak efektywnie wykorzystać marketing opinii, aby wyróżnić się na tle konkurencji i zdobyć nowych klientów.

Autorzy raportu

Patrycja Olszewska

Marketing Coordinator

Zaufane.pl

p.olszewska@zaufane.pl
Leszek Gawinowski

Marketing & Sales Support Coordinator

Arvato

Leszek.Gawinowski@arvato.com

“Tworząc Raport: Logistyka a opinie w e-commerce: co naprawdę wpływa na zadowolenie klienta? przeanalizowaliśmy ponad 300 000 opinii pozakupowych w e-commerce, koncentrując się na ich sentymencie. Aby rzetelnie ocenić rmy i jakość obsługi, z analizy wykluczyliśmy opinie dotyczące samych produktów. Chcieliśmy skupić się na doświadczeniu użytkownika (UX), a nie na ocenie samych towarów. Wszystkie analizowane opinie pochodziły z ostatnich 12 miesięcy i dotyczyły e-sklepów działających na polskim rynku w różnych branżach.”

Zaufane.pl

ul. Trembeckiego 1 A
35-234 Rzeszów
tel: +48 500 253 000
kontakt@zaufane.pl

zaufane.pl