BLOG
EMPRESSIA.PL
Projektowanie i pozycjonowanie stron internetowych
Empressia to agencja SEO, która zajmuje się zarówno pozycjonowaniem serwisów internetowych, jak i ich projektowaniem oraz tworzeniem od podstaw. Takie połączenie to pierwszy krok do sukcesu Twojego biznesu!
Wspieramy małe, średnie i duże przedsiębiorstwa w 2 najważniejszych ścieżkach współczesnego marketingu internetowego: posiadaniu strony internetowej oraz zwiększeniu jej widoczności w wynikach wyszukiwania. Tworzymy nowoczesne, szybkie i intuicyjne strony internetowe, które optymalizujemy tak, żeby były przyjazne dla użytkowników oraz robotów Google.
Usługi
Pozycjonowanie stron internetowych i sklepów online – połączenie technicznej optymalizacji z kreatywnymi sposobami na zwiększenie widoczności serwisów www. Działamy wieloetapowo, poczynając od analizy strony, konkurencji czy branży, przez optymalizację SEO i dostarczenie tematycznych treści, po pozyskiwanie wartościowych linków. Opracowujemy indywidualne strategie pozycjonowania, które mają polepszyć widoczność witryny internetowej, a co za tym idzie: pomóc zdobyć przewagę nad konkurencją, trafić do szerszego grona odbiorców czy zwiększyć ruch na stronie.
Projektowanie stron www, e-sklepów i aplikacji – przeniesienie biznesu do świata online nie jest innowacją, ale podstawą działania we współczesnym świecie. W związku z tym oferujemy projektowanie i tworzenie stron internetowych, sklepów online oraz aplikacji webowych. Stawiamy na unikatowy design, dostosowanie witryny do urządzeń mobilnych, szybkie działanie, funkcjonalność i prostą obsługę serwisów oraz aplikacji. Doradzamy na każdym etapie realizacji: od pomysłu na design, przez wybór najlepszych technicznych funkcjonalności oraz optymalizację UX, aż po opiekę posprzedażową.
Analityka internetowa – nasza pomoc wykracza poza realizację projektów na SEO i strony internetowe. W ramach świadczonych usług oferujemy również audyty SEO, SXO i sklepów internetowych oraz działania optymalizujące konwersje. Analiza kondycji serwisu www pod względem UX, czynników rankingowych i algorytmów Google pozwala jeszcze lepiej dostosować strategię optymalizacji witryny. W naszym wykonaniu analityka internetowa jest połączeniem zgromadzonych danych z czynnikiem ludzkim. Zbieramy informacje za pośrednictwem specjalistycznych narzędzi oraz interpretujemy je zgodnie z naszą wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami.