Edrone
edrone, najprościej mówiąc jest One-Stop-Shopem dla eCommerce. Tylko, co to w ogóle znaczy? Oznacza to, że jest narzędziem, które posiada wszystko czego potrzebujesz do zarządzania swoim e-sklepem i relacjami z jego klientami — w jednym miejscu!
edrone został stworzony specjalnie z myślą o sklepach internetowych i ich potrzebach. Właśnie dlatego, oferuje gotowe do wdrożenia scenariusze i automatyzacje, pomagające obsługiwać i monetyzować klientów za pomocą narzędzi cyfrowego marketingu — powiadomień push, newsletterów, SMS, oraz on-site’owych integracji: chatu, pop-upów i dynamicznych rekomendacji. Umożliwia także sprawne pozyskiwanie nowych klientów dzięki integracjom z serwisami społecznościowymi — Google i Facebook.


Sklepy stacjonarne mają jedną przewagę nad sklepami internetowymi — wykwalifikowanych sprzedawców! edrone pomoże Ci zastąpić, a nawet odtworzyć takiego właśnie sprzedawcę w środowisku on-line. Na podstawie danych zebranych z Twojej strony internetowej, edrone przeanalizuje zachowania klientów oraz pomoże obsłużyć ich w najlepszy możliwy sposób dobierając, idealnie dopasowane do nich rekomendacje.
Dodatkowo system edrone w 2022 roku został okrzyknięty drugim najlepszym oprogramowaniem dla Commerce, w renomowanym rankingu Best Software Awards od G2.
Co właściwie robi edrone?
- ratowanie porzuconych koszyków - klient otrzymuje spersonalizowaną wiadomość nawiązującą do produktów, które zostawił w koszyku
- spersonalizowany newsletter - możliwość różnicowania treści newsletterów ze względu na grupy odbiorców tj. kupujących rzadko, często, wydających duże kwoty, interesujących się daną kategorią produktową itp.
- przeglądane produkty - sklep wyróżnia się spośród wielu innych, wysyłając komunikaty do klienta w oparciu o produkty, którymi był zainteresowany
- cross selling - na podstawie kategorii produktowych, którymi interesuje się klient, system poleca mu produkty komplementarne
- rekomendacje - analizując sposób dobierania produktów przez innych klientów, system poleca produkty komplementarne
- programy lojalnościowe - po zakupie klient otrzymuje obietnicę zdobycia rabatu po przekroczeniu ustalonego wcześniej progu kwotowego
- po sprzedaży - komunikacja z klientem nie kończy się po dokonaniu zakupu. Celem scenariusza jest lojalizowanie klientów, poprzez utrzymanie z nimi stałego kontaktu, już od pierwszych chwil po sprzedaży.
- Analiza RFM - Uznana metoda segmentowania klientów, która rozbija ich na 10 grup. Dzięki czemu komunikat dokładnie odnosi się do ich relacji ze sklepem. Opiera się na trzech parametrach: recency, frequency i monetary, czyli kiedy ostatnio, jak często, i za ile kupowali.
- Marketing Machine - Czyli dynamiczna ramka rekomendacji. Produkty, które zaprezentujemy klientowi, wybierane są nie na podstawie jego preferencji zakupowych. Wykorzystujemy tutaj zaawansowane algorytmy - Machine Learning, Deep Learning - które powodują, że system z biegiem czasu coraz lepiej zna klientów, prezentując pieczołowicie dobraną ofertę w sposób nieosiągalny dla człowieka.
- Facebook Ads - Reklama w serwisie Facebook jest skuteczną i elegancką formą zaprezentowania marki. Trafia do konkretnych użytkowników, którzy są powiązani z naszym sklepem internetowym (odwiedzili go), lub z prospektami - czyli potencjalnymi klientami, którzy zachowują się w internecie podobnie jak klienci (Lookalike Audience). Pozwala na wybór określonego efektu, którego oczekujemy i jest bardzo precyzyjne targetowania.