BLOG

Wróć do pozostałych

Edrone

edrone to system CRM oraz Marketing Automation, zaprojektowany specjalnie dla e-commerce. Narzędzie pomaga skutecznie automatyzować działania marketingowe sklepów, angażować klientów, a w efekcie zwiększać wyniki sprzedaży. Wystarczy 5 minut, by zintegrować edrone z jedną z ponad 25 platform e-commerce i profilami Twojego e-commerce w mediach społecznościowych. Z jednego miejsca będziesz mógł śledzić kluczowe metryki i analizować wyniki.

edrone został stworzony specjalnie z myślą o sklepach internetowych i ich potrzebach. Właśnie dlatego, oferuje gotowe do wdrożenia scenariusze i automatyzacje, pomagające obsługiwać i monetyzować klientów za pomocą narzędzi cyfrowego marketingu — powiadomień push, newsletterów, SMS, oraz on-site’owych integracji: chatu, pop-upów i dynamicznych rekomendacji. Umożliwia także sprawne pozyskiwanie nowych klientów dzięki integracjom z serwisami społecznościowymi — Google.

 

Sklepy stacjonarne mają jedną przewagę nad sklepami internetowymi — wykwalifikowanych sprzedawców! edrone pomoże Ci zastąpić, a nawet odtworzyć takiego właśnie sprzedawcę w środowisku on-line. Na podstawie danych zebranych z Twojej strony internetowej, edrone przeanalizuje zachowania klientów oraz pomoże obsłużyć ich w najlepszy możliwy sposób dobierając, idealnie dopasowane do nich rekomendacje.

Dodatkowo system edrone w 2022 roku został okrzyknięty drugim najlepszym oprogramowaniem dla Commerce, w renomowanym rankingu Best Software Awards od G2.

Co właściwie robi edrone?

  • ratowanie porzuconych koszyków - klient otrzymuje spersonalizowaną wiadomość nawiązującą do produktów, które zostawił w koszyku
  • spersonalizowany newsletter - możliwość różnicowania treści newsletterów ze względu na grupy odbiorców tj. kupujących rzadko, często, wydających duże kwoty, interesujących się daną kategorią produktową itp.
  • przeglądane produkty - sklep wyróżnia się spośród wielu innych, wysyłając komunikaty do klienta w oparciu o produkty, którymi był zainteresowany
  • cross selling - na podstawie kategorii produktowych, którymi interesuje się klient, system poleca mu produkty komplementarne
  • rekomendacje - analizując sposób dobierania produktów przez innych klientów, system poleca produkty komplementarne
  • programy lojalnościowe - po zakupie klient otrzymuje obietnicę zdobycia rabatu po przekroczeniu ustalonego wcześniej progu kwotowego
  • po sprzedaży - komunikacja z klientem nie kończy się po dokonaniu zakupu. Celem scenariusza jest lojalizowanie klientów, poprzez utrzymanie z nimi stałego kontaktu, już od pierwszych chwil po sprzedaży.
  • Analiza RFM - Uznana metoda segmentowania klientów, która rozbija ich na 10 grup. Dzięki czemu komunikat dokładnie odnosi się do ich relacji ze sklepem. Opiera się na trzech parametrach: recency, frequency i monetary, czyli kiedy ostatnio, jak często, i za ile kupowali.
  • Marketing Machine - Czyli dynamiczna ramka rekomendacji. Produkty, które zaprezentujemy klientowi, wybierane są nie na podstawie jego preferencji zakupowych. Wykorzystujemy tutaj zaawansowane algorytmy - Machine Learning, Deep Learning - które powodują, że system z biegiem czasu coraz lepiej zna klientów, prezentując pieczołowicie dobraną ofertę w sposób nieosiągalny dla człowieka.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie