BLOG
Directcall
Directcall to profesjonalne Contact Center zajmujące się budowaniem Biur Obsługi Klienta, działów sprzedażowych i posprzedażowych w kanale telefonicznym i mailowym. Posiadamy doświadczone zespoły w dwóch lokalizacjach: w Gdańsku oraz Lęborku co daje nam dostęp do szerokiego rynku pracy. Mamy 200 stanowisk, na których Konsultanci obsługują naszych klientów nawet w trybie całodobowym.
Co nas cechuje to doświadczenie w wielu branżach, praca z dużymi Klientami oraz elastyczność w profilowaniu kampanii. Nie mamy sztywnego modelu rozliczenia, zawsze dobieramy go w ten sposób aby był on nastawiony maksymalnie na wynik. Potrafimy pracować na systemach Klienta, przez co unikamy wszystkich problemów związanych z integracją, dbamy o to aby kampanie dla naszych Kontrahentów były tworzone z doświadczonych zespołów prowadzonych przez Kierowników będących w branży od lat.
Nasze Usługi
- BOK - stworzymy Biuro Obsługi Klienta tj. infolinię, na której Twoi Klienci otrzymają informację o Twoich produktach, rozpatrzymy ich reklamacje, zwroty, odpiszemy na zapytania mailowe i live chat,
- Obsługa peaków sprzedażowych - pomożemy Ci obsłużyć dodatkowy ruch w okresach wzmożonej sprzedaży - obsłużymy overflow,
- Badanie satysfakcji Klienta - przeprowadzimy badanie satysfakcji Klienta, połączone z up/cross-sellingiem, zaproponujemy Klientom reaktywację lub retencję,
- Livechat/Two Way - zaimplementujemy i obsłużymy chat na Twojej stronie,
- Lead generation/obsługa call page - oddzwonimy do Klienta, który na Twojej stronie pozostawi do siebie kontakt,
- Kampanie promocyjne/mailowe/sms,
- Badania CATI - przeprowadzimy ankiety, które dostarczą Ci danych do opracowania dalszych strategii rozwoju,