Sembot

Wróć do pozostałych

Sembot.com

W ofercie mamy zbiór narzędzi dla ekspertów Google Ads, które pozwalają zwiększyć efektywność kampanii e-commerce oraz oszczędzić czas marketerów. Mamy status Premier Partnera oraz Partnera Technologicznego Google, przeszliśmy proces weryfikacji i uzyskaliśmy poziom dostępu do Google Ads API zezwalający na zarządzanie kontem klienta za pomocą automatycznych rozwiązań informatycznych.

Nasze narzędzia pozwalają na szybkie zbudowanie kompleksowych kampanii, optymalizację kliknięć i licytacji, przeprowadzanie testów A/B pod kątem wyświetlania nazw produktów. Tworzymy innowacyjne rozwiązania i narzędzia reklamowe do przeprowadzenia kompleksowej analizy oraz audytu działań marketingowych.


allegro-img

Obszary naszej specjalizacji:

  • kampanie reklamowe w Google Ads
  • kampanie produktowe w Google Shopping
  • Wsparcie klientów w obszarze analizy działań, przeprowadzanie audytu kampanii
  • Dla agencji digital oraz e-commerce tworzymy software, który zmniejsza koszty prowadzonych działań reklamowych, automatyzuje pracę i umożliwia agencjom tworzenie nowych strumieni przychodów.

Nasze narzędzia:

CSS (Comparison Shopping Services) to porównywarka, dzięki której e-commerce mogą reklamować się w wynikach produktowych Google bez dodatkowej marży (~20%), którą nakłada Google Shopping. Dla agencji lub dużych marek uruchamiamy porównywarki w modelu White Label, gdzie nazwa agencji lub marki jest wyświetlana w polu „przez” na każdej reklamie produktowej Google.
Mówiąc krótko: to agencja (lub brand) staje się CSS i nie ma potrzeby korzystania z zewnętrznych dostawców tego rozwiązania. Dzięki temu marka zyskuje dodatkowy, bezpłatny ruch, a agencja może uruchomić kolejny strumień przychodów podłączając swoich klientów do własnej porównywarki.

Product Feed Optimizer pozwala na sprawne zarządzanie feedem produktowym oraz optymalizowanie go, dzięki czemu reklama staje się tańsza lub bardziej efektywna.

Product descriptions’ A/B test tool daje możliwość kopiowania produktów i porównywania efektywności kampanii.

PLA campaigns generator, dzięki któremu można tworzyć wielopoziomowe kampanie za pomocą kilku kliknięć. Umożliwia między innymi tworzenie kampanii w strukturze Single Product Ad Group (SPAG).

Przejdź do sembot.com