BLOG
W e-commerce prawdziwe opinie są na wagę złota
Integracja IdoSell z Zaufane.pl
Dzięki integracji platform IdoSell i Zaufane.pl błyskawicznie zwiększysz wiarygodność swojego sklepu w Internecie.
Sprawdź co to oznacza dla Twojego biznesu!
Zgodnie z raportem E-commerce w Polsce 2019. Gemius dla e-Commerce Polska najmłodsi e-konsumenci (od 15 do 24 roku życia) wskazują, że głównym źródłem wiarygodności nowo-odwiedzanego sklepu online są opinie o nim. Szczególnie ważne są dla nich polecenia: przyjaciół, znajomych, członków rodziny (kolejność nieprzypadkowa). 47% polskich internautów zwraca uwagę na opinie o danym sklepie. Co więcej, traktuje je jako jeden z kluczowych czynników wpływających na wiarygodność sklepu i motywujących do dokonania w nim zakupu.
Co zrobić, by zbudować i umacniać wiarygodność sklepu internetowego? Gromadzić rekomendacje, a następnie umiejętnie nimi zarządzać!
Zwiększ wiarygodność! Zintegruj sklep internetowy z systemem opinii Zaufane.pl.
Integracja strony na silniku IdoSell z platformą rekomendacji Zaufane.pl jest w pełni automatyczna. Wystarczy w panelu administracyjnym sklepu utworzyć nowe konto użytkownika API, a następnie aktywować usługę.
Zobacz jakie to proste!
Integracja Zaufane.pl z Twoim system sklepowym
System Zaufane.pl automatycznie pobiera dane zamówień na bazie których przygotowuje ankiety i maile
Pozyskiwane opinie trafiają do panelu Zaufane.pl, a stamtąd automatycznie do wszystkich najważniejszych miejsc
Opinie o sprzedawcy do “widgetu sprzedawcy”
Opinie o produktach na kartę produktu
Oraz do Google (reklamy produktowe, reklamy tekstowe, wyniki organiczne)
Integracja Zaufane z Idosell jest elastyczna, możesz wybrać szybkie połączenie narzędzia ze sklepem lub skonfigurować zaawansowane dedykowane wdrożenie według własnych potrzeb i pomysłu.
To się liczy, to nas wyróżnia:
Integracja Idosell umożliwia dodawanie opinii bezpośrednio na kartę produktu – bez konieczności instalowania dodatkowego widgetu.
Zobacz przykładowe wdrożenia naszych Klientów!
Wdrożenie systemu pozyskania opinii w Polsce, Czechach i Słowacji!
Zobacz więcejDziesiątki opinii na kartach produktów i gwiazdki w Google!
Zobacz więcejWdrożenie w sieci ponad 100 sklepów odzieżowych Moodo.
Zobacz więcejCo zyskujesz dzięki integracji platformy IdoSell i Zaufane.pl?
1. Największą skuteczność pozyskiwania opinii!
Przy pomocy Zaufane.pl codziennie zyskujesz dziesiątki, a nawet setki prawdziwych i pozytywnych opinii.
Ile rekomendacji jesteśmy w stanie wygenerować jednego dnia? Oto porównanie obejmujące naszych Klientów i konkurencyjnych dostawców rozwiązań do pozyskiwania opinii. Warto zwrócić uwagę na czas współpracy konkurencji z poszczególnymi markami oraz efektywność Zaufane.pl w zdecydowanie krótszych okresach.
Klient /Konkurencja | ||||
360 347 OPINII (opinie pozyskane w ciągu 10 miesięcy) |
24 995 OPINII (w ciągu ostatnich 16 miesięcy) |
87 033 OPINII (w ciągu ostatnich 12 miesięcy, PL, SK, CZ) |
20273 OPINII (w ciągu 18 miesięcy, 9 rynków UE) |
|
- | 23 138 OPINII (współpraca od 16.10.2016 r.) |
6 683 OPINII (współpraca od 05.02.2011 r.) |
- | |
- | 22 037 OPINII (współpraca od 07.06.2017 r.) |
- | - | |
- | - | - | 1 977 OPINII (współpraca od 29.11.2016 r. primagran.de) |
2. Unikalne metody pozyskiwania opinii
Pozyskiwanie opinii tylko i wyłącznie za pomocą wiadomości e-mail to za mało. Zaufane.pl proponuje aż 4 różne sposoby pozyskiwania rzetelnych recenzji. W zależności od potrzeb i modelu Twojego biznesu możesz skorzystać ze wszystkich, lub wybrać tę opcję, która najbardziej Ci odpowiada:
POP-UP
Zwiększ swój współczynnik odpowiedzi nawet o 40% przez integrację pop-up z formularzem ze swoją stroną
SMS
Pozwól swoim klientom pozostawić opinię gdziekolwiek się znajdują bezpośrednio za pomocą smartfona
Stary i dobry e-mail to sprawdzone narzędzie pozyskiwania opinii, dzieki któremu Klienci mogą ocenić Twoją usługę
Point Of Sale
Zbieraj opinie w swoim lokalu. Potrzebujesz tylko 30 sekund, by Twój Klient ocenił usługę
Zainteresowany?
Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu – pomożemy Ci wybrać właściwe metody
3. Innowacyjne i skuteczne ankiety
Ankiety stanowią wspólny mianownik wszystkich metod pozyskiwania opinii. Gdy użytkownik zdecydował się podzielić się swoimi doświadczeniami, ważne byś mu to ułatwił, pozyskując przy tym wszystkie typy opinii oraz informacje, które pozwolą wyciągnąć Ci wnioski i ulepszyć działanie Twojej firmy.
Chcesz zobaczyć naszą ankietę w akcji? Zapraszamy do zapoznania się z materiałem wideo:
4. Tańsze i bardziej efektywne reklamy w Google (PLA i tekstowe), dzięki złotym gwiazdkom
Pewnie zauważyłeś, że od pewnego czasu Google umożliwia wyświetlanie „rich sippets” w postaci rozszerzeń gwiazdkowych, znanych z SEO, w płatnych wynikach wyszukiwania – zarówno tekstowych jak i produktowych. W naszym kraju ta technika jest stosowana jeszcze przez stosunkowo małą ilość e-sklepów, choć są branże gdzie już teraz jest to must have!
Jak to działa?
Posiadanie gwiazdek w płatnych wynikach wyszukiwania w naturalny sposób zwraca uwagę Twoich klientów i sprawia, że nawet o 30% osób więcej wybierze Twój sklep.
5. Więcej ruchu organicznego (SEO) oraz skuteczniejsze pozycjonowanie
Gwiazdki i naturalne treści tworzone przez Twoich Klientów mają silne przełożenie na pozycjonowanie. Screeny nadesłane od jednego z Klientów Zaufane.pl, który wdrożył rozwiązanie w pierwszym kwartale 2020 dobitnie to obrazują. Około połowy kwietnia roboty Google zaindeksowały opinie oraz zostały wyświetlone gwiazdki w wynikach organicznych dla większości podstron.
6. Dedykowane szablony maili do Klientów
W sytuacji, kiedy nie posiadasz własnego projektu mailingu, możesz skorzystać z bogatej bazy szablonów Zaufane.pl. Wszystkie dostosowane są do urządzeń mobilnych, a więc responsywne – poprawie wyświetlają się zarówno na laptopach, tabletach jak i smartfonach.
7. Pełna zgodność z RODO
RODO całkowicie zmieniło podejście do ochrony danych osobowych w e-commerce. Najwiekszymi wygranymi są klienci, gdyż większość e-sklepów podeszło bardzo poważnie do nowych wytycznych, również w zakresie doboru partnerów i narzędzi gwaranujących pełne bezpieczeństwo powierzanych danych osobowych oraz zgodności procesowej i prawnej. Zaufane.pl jest w 100% zgodne z prawem.
I wiele, wiele więcej!
Zarządzanie feedbackiem, strony „thank you page”, wsparcie w 25 językach, możliwości moderacji… Lista jest długa! Integracja Idosell i Zaufane.pl to Twoja realna szansa na lepszą pozycję w wynikach Google, większy zysk, redukcję kosztów pozyskiwania Klienta czy usprawnienie funkcjonowania sklepu i obsługi Klienta poprzez wyeliminowanie potencjalnych błędów, jakie popełniasz a negatywnie wpływają na doświadczenia zakupowe. Wykorzystasz ją?
Trendy i wyzwania dla e-commerce na 2025 rok
Świat e-commerce dynamicznie się zmienia, wymuszając na przedsiębiorcach ciągłe dostosowywanie się do nowych technologii, oczekiwań klientów i zmian rynkowych. Rok 2025 zapowiada się jako czas intensywnych wyzwań, ale i ogromnych możliwości. Oto najważniejsze trendy i wyzwania.
Kalendarz wydarzeń e-commerce na 2025
Rok 2025 będzie pełen wyjątkowych okazji dla osób związanych z ecommerce. Przedstawiamy najważniejsze wydarzenia e-commerce w nadchodzącym roku – każde z nich to szansa na zdobycie wiedzy, inspiracji i narzędzi potrzebnych do rozwoju Twojego biznesu.
Marketing opinii w branży HoReCa
Branża HoReCa jest narażona na opinie z różnych stron: poczynając od przyznawanych gwiazdek w wizytówce Google Moja Firma, przez recenzje krytyków kulinarnych i vlogerów, po wyraz uznania (lub nie) tych najważniejszych, czyli gości. Podpowiadamy przepis na to, jak przynajmniej w pewnym stopniu kontrolować ten proces i skutecznie zbierać opinie w branży HoReCa!
Jak zadbać o wizytówkę Google w branży HoReCa?
Branża HoReCa opiera się na bliskim kontakcie z klientem oraz budowaniu zaufania. Jednym z kluczowych narzędzi wspierających widoczność i wiarygodność firm jest wizytówka Google Moja Firma (Google My Business). Pozwala ona nie tylko na promowanie działalności, ale także na bezpośrednią interakcję z klientami. W tym artykule dowiesz się, jak skutecznie zarządzać wizytówką Google w branży HoReCa i jak maksymalnie wykorzystać jej potencjał.
Jak pozyskiwać opinie w branży HoReCa?
Zbieranie opinii w branży HoReCa (hotele, restauracje, catering) ma istotną wartość w budowaniu zaufania klientów. Opinie gości pozwalają dostosować ofertę do ich oczekiwań i przyciągnąć nowych odwiedzających. W artykule przedstawiamy sprawdzone metody pozyskiwania opinii i podpowiadamy, jak wybrać najlepszy moment na zbieranie opinii.
Certyfikat niezależności opinii: Jak zbudować zaufanie dzięki autentycznym recenzjom?
Autentyczne opinie klientów są kluczowe w budowaniu zaufania do marki. Certyfikat niezależności opinii to narzędzie, które podkreśla transparentność i wiarygodność recenzji. Dowiedz się, jak wdrożenie tego certyfikatu może pomóc firmie w zdobyciu zaufania konsumentów.
3 rzeczy, o których musisz pamiętać rozwijając sprzedaż na Allegro
Dobra i rentowna sprzedaż na Allegro marzy się każdemu, kto działa w e-commerce, nie każdy jednak ma na nią sprawdzony sposób. Sprawa nie jest prosta, bo nie wystarczy wyłącznie dobra oferta i budżet na reklamy Allegro Ads. Co więc robić? O porady, jak skalować biznes na tym marketplace zapytaliśmy ekspertów. Zobacz, co radzi agencja Allegro Ads Pirk Spark.