BLOG

W e-commerce prawdziwe opinie są na wagę złota

Integracja IdoSell z Zaufane.pl

Dzięki integracji platform IdoSell i Zaufane.pl błyskawicznie zwiększysz wiarygodność swojego sklepu w Internecie.
Sprawdź co to oznacza dla Twojego biznesu!

Zgodnie z raportem E-commerce w Polsce 2019. Gemius dla e-Commerce Polska najmłodsi e-konsumenci (od 15 do 24 roku życia) wskazują, że głównym źródłem wiarygodności nowo-odwiedzanego sklepu online są opinie o nim. Szczególnie ważne są dla nich polecenia: przyjaciół, znajomych, członków rodziny (kolejność nieprzypadkowa). 47% polskich internautów zwraca uwagę na opinie o danym sklepie. Co więcej, traktuje je jako jeden z kluczowych czynników wpływających na wiarygodność sklepu i motywujących do dokonania w nim zakupu.

Co zrobić, by zbudować i umacniać wiarygodność sklepu internetowego? Gromadzić rekomendacje, a następnie umiejętnie nimi zarządzać!

Zwiększ wiarygodność! Zintegruj sklep internetowy z systemem opinii Zaufane.pl.

Integracja strony na silniku IdoSell z platformą rekomendacji Zaufane.pl jest w pełni automatyczna. Wystarczy w panelu administracyjnym sklepu utworzyć nowe konto użytkownika API, a następnie aktywować usługę.

Zobacz jakie to proste!

Integracja Zaufane.pl z Twoim system sklepowym

System Zaufane.pl automatycznie pobiera dane zamówień na bazie których przygotowuje ankiety i maile

Pozyskiwane opinie trafiają do panelu Zaufane.pl, a stamtąd automatycznie do wszystkich najważniejszych miejsc

Opinie o sprzedawcy do “widgetu sprzedawcy”

Opinie o produktach na kartę produktu

Oraz do Google (reklamy produktowe, reklamy tekstowe, wyniki organiczne)

Integracja Zaufane z Idosell jest elastyczna, możesz wybrać szybkie połączenie narzędzia ze sklepem lub skonfigurować zaawansowane dedykowane wdrożenie według własnych potrzeb i pomysłu.

To się liczy, to nas wyróżnia:
Integracja Idosell umożliwia dodawanie opinii bezpośrednio na kartę produktu – bez konieczności instalowania dodatkowego widgetu.

Zobacz przykładowe wdrożenia naszych Klientów!

Wdrożenie systemu pozyskania opinii w Polsce, Czechach i Słowacji!

Zobacz więcej

Dziesiątki opinii na kartach produktów i gwiazdki w Google!

Zobacz więcej

Wdrożenie w sieci ponad 100 sklepów odzieżowych Moodo.

Zobacz więcej
Co zyskujesz dzięki integracji platformy IdoSell i Zaufane.pl?
1. Największą skuteczność pozyskiwania opinii!

Przy pomocy Zaufane.pl codziennie zyskujesz dziesiątki, a nawet setki prawdziwych i pozytywnych opinii.

Ile rekomendacji jesteśmy w stanie wygenerować jednego dnia? Oto porównanie obejmujące naszych Klientów i konkurencyjnych dostawców rozwiązań do pozyskiwania opinii. Warto zwrócić uwagę na czas współpracy konkurencji z poszczególnymi markami oraz efektywność Zaufane.pl w zdecydowanie krótszych okresach.

Klient /Konkurencja
360 347 OPINII
(opinie pozyskane w ciągu 10 miesięcy)
24 995 OPINII
(w ciągu ostatnich 16 miesięcy)
87 033 OPINII
(w ciągu ostatnich 12 miesięcy, PL, SK, CZ)
20273 OPINII
(w ciągu 18 miesięcy, 9 rynków UE)
- 23 138 OPINII
(współpraca od 16.10.2016 r.)
6 683 OPINII
(współpraca od 05.02.2011 r.)
-
- 22 037 OPINII
(współpraca od 07.06.2017 r.)
- -
- - - 1 977 OPINII
(współpraca od 29.11.2016 r. primagran.de)
2. Unikalne metody pozyskiwania opinii

Pozyskiwanie opinii tylko i wyłącznie za pomocą wiadomości e-mail to za mało. Zaufane.pl proponuje aż 4 różne sposoby pozyskiwania rzetelnych recenzji. W zależności od potrzeb i modelu Twojego biznesu możesz skorzystać ze wszystkich, lub wybrać tę opcję, która najbardziej Ci odpowiada:

POP-UP

Zwiększ swój współczynnik odpowiedzi nawet o 40% przez integrację pop-up z formularzem ze swoją stroną

SMS

Pozwól swoim klientom pozostawić opinię gdziekolwiek się znajdują bezpośrednio za pomocą smartfona

E-MAIL

Stary i dobry e-mail to sprawdzone narzędzie pozyskiwania opinii, dzieki któremu Klienci mogą ocenić Twoją usługę

Point Of Sale

Zbieraj opinie w swoim lokalu. Potrzebujesz tylko 30 sekund, by Twój Klient ocenił usługę

Zainteresowany?
Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu – pomożemy Ci wybrać właściwe metody

3. Innowacyjne i skuteczne ankiety

Ankiety stanowią wspólny mianownik wszystkich metod pozyskiwania opinii. Gdy użytkownik zdecydował się podzielić się swoimi doświadczeniami, ważne byś mu to ułatwił, pozyskując przy tym wszystkie typy opinii oraz informacje, które pozwolą wyciągnąć Ci wnioski i ulepszyć działanie Twojej firmy.

Chcesz zobaczyć naszą ankietę w akcji? Zapraszamy do zapoznania się z materiałem wideo:

4. Tańsze i bardziej efektywne reklamy w Google (PLA i tekstowe), dzięki złotym gwiazdkom

Pewnie zauważyłeś, że od pewnego czasu Google umożliwia wyświetlanie „rich sippets” w postaci rozszerzeń gwiazdkowych, znanych z SEO, w płatnych wynikach wyszukiwania – zarówno tekstowych jak i produktowych. W naszym kraju ta technika jest stosowana jeszcze przez stosunkowo małą ilość e-sklepów, choć są branże gdzie już teraz jest to must have!

Jak to działa?

Posiadanie gwiazdek w płatnych wynikach wyszukiwania w naturalny sposób zwraca uwagę Twoich klientów i sprawia, że nawet o 30% osób więcej wybierze Twój sklep.

5. Więcej ruchu organicznego (SEO) oraz skuteczniejsze pozycjonowanie

Gwiazdki i naturalne treści tworzone przez Twoich Klientów mają silne przełożenie na pozycjonowanie. Screeny nadesłane od jednego z Klientów Zaufane.pl, który wdrożył rozwiązanie w pierwszym kwartale 2020 dobitnie to obrazują. Około połowy kwietnia roboty Google zaindeksowały opinie oraz zostały wyświetlone gwiazdki w wynikach organicznych dla większości podstron.

6. Dedykowane szablony maili do Klientów

W sytuacji, kiedy nie posiadasz własnego projektu mailingu, możesz skorzystać z bogatej bazy szablonów Zaufane.pl. Wszystkie dostosowane są do urządzeń mobilnych, a więc responsywne – poprawie wyświetlają się zarówno na laptopach, tabletach jak i smartfonach.

7. Pełna zgodność z RODO

RODO całkowicie zmieniło podejście do ochrony danych osobowych w e-commerce. Najwiekszymi wygranymi są klienci, gdyż większość e-sklepów podeszło bardzo poważnie do nowych wytycznych, również w zakresie doboru partnerów i narzędzi gwaranujących pełne bezpieczeństwo powierzanych danych osobowych oraz zgodności procesowej i prawnej. Zaufane.pl jest w 100% zgodne z prawem.

I wiele, wiele więcej!

Zarządzanie feedbackiem, strony „thank you page”, wsparcie w 25 językach, możliwości moderacji… Lista jest długa! Integracja Idosell i Zaufane.pl to Twoja realna szansa na lepszą pozycję w wynikach Google, większy zysk, redukcję kosztów pozyskiwania Klienta czy usprawnienie funkcjonowania sklepu i obsługi Klienta poprzez wyeliminowanie potencjalnych błędów, jakie popełniasz a negatywnie wpływają na doświadczenia zakupowe. Wykorzystasz ją?

Prezentacja opinii za pomocą widgetów - czyli jak przyciągnąć uwagę klienta?

Opinie klientów to jeden z kluczowych czynników wpływających na decyzje zakupowe, dlatego ich odpowiednia prezentacja na stronie internetowej ma ogromne znaczenie. Widgety to narzędzia, które pozwalają wyeksponować recenzje w sposób przyciągający uwagę użytkowników. W artykule omówimy, czym są widgety, gdzie najlepiej je umieścić oraz jak mogą zwiększyć zaufanie i zachęcić klientów do zakupu, korzystając z przykładu widgetów Zaufane.pl.

Jak pytać klientów o opinie? Poznaj tajniki sprawdzonej ankiety na przykładzie firmy DAAG!

Pozyskiwanie opinii od klientów to kluczowy element budowania wizerunku. Jednak by uzyskać wartościowe informacje, warto wiedzieć, jak skutecznie formułować pytania i jakie metody pozyskiwania opinii wybrać. W tym artykule dowiesz się, jak przygotować sprawdzoną ankietę na przykładzie firmy DAAG, która z sukcesem gromadzi recenzje na temat swoich produktów i usług.

Google Ads dla mobilnych aplikacji: Strategie promocji oraz działanie!

Kampanie promujące aplikacje w Google Ads – jak to działa i jakie strategie określania stawek wyróżniamy? Kompleksowy poradnik!

Odkryj nowe możliwości: Raport „Cross-border z Polski”

Raport „Cross-border z Polski” to opracowanie, które każdy przedsiębiorca myślący o ekspansji powinien mieć na swoim radarze. Przygotowany przez zespół IdoSell we współpracy z wiodącymi ekspertami branżowymi - związanymi z projektem GOinternational, stanowi źródło wiedzy dla każdego, kto pragnie zrozumieć i wykorzystać potencjał e-handlu transgranicznego. Sprawdź, czego możesz się dowiedziedzieć z raportu!

Marketing opinii na Back to School: zwiększ sprzedaż dzięki recenzjom

Sezon Back to School to kluczowy czas zakupów dla rodziców poszukujących najlepszych produktów dla dzieci. Recenzje i opinie klientów odgrywają istotną rolę w podejmowaniu decyzji zakupowych i mogą znacząco wpłynąć na sprzedaż. W artykule przedstawimy, jak skutecznie wykorzystać recenzje w strategii marketingowej, aby zwiększyć zaufanie i przyciągnąć klientów. Poznaj strategie zbierania i stosowania opinii, które pomogą w osiągnięciu sukcesu w tym intensywnym okresie.

Najważniejsze wydarzenia e-commerce w III/ IV kwartale 2024 roku

Jesień 2024 roku przynosi wiele istotnych wydarzeń w branży e-commerce. Specjalistyczne konferencje, targi, eventy, każde z nich oferuje unikalne możliwości dla różnych segmentów rynku. Poniżej prezentujemy kluczowe eventy, które mogą wpłynąć na rozwój Twojej firmy i kariery w przemyśle e-commerce.

Jak sprawić, by klienci sami chcieli pisać opinie po transakcji?

Opinie klientów odgrywają kluczową rolę w sukcesie firm. Jak sprawić, by klienci sami chcieli pisać recenzje? W tym artykule omówimy psychologię opinii, zrozumienie motywacji klientów oraz skuteczne strategie zachęcające do zostawiania opinii. Zaprezentujemy również najlepsze praktyki w personalizacji komunikacji, automatycznych przypomnieniach i programach lojalnościowych, które mogą zwiększyć zaangażowanie i poprawić reputację firmy.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie