BLOG

Co warto wiedzieć zanim rozpoczniesz pozyskiwanie recenzji online?

Małgorzata Piasek

Małgorzata Piasek

sierpień 2023
Co warto wiedzieć zanim rozpoczniesz pozyskiwanie recenzji online?

Marketing rekomendacji. Uświadom sobie, że to właśnie klient jest najważniejszym ogniwem twojej działalności!

Zanim na dobre wejdziesz w przestrzeń związaną z marketingiem rekomendacji, musisz zdać sobie sprawę z wartości, jaką niesie dla twojej marki każdy klient. To on jest motorem napędowym twoich działań i to dzięki niemu istnieje twoja firma.  Każda pozytywna opinia, którą uzyskasz to twoja szansa na rozwój. Wbrew pozorom istotną kwestią i wartością są również negatywne opinie, które przecież prędzej czy później mogą się pojawić. Będziesz miał różnych klientów, z różnymi potrzebami. Nie zawsze trafisz w ich gusta, czy też nie zawsze mogą być oni w pełni zadowoleni z twojej obsługi. Nie bój się negatywnych opinii, ponieważ również i one są dużą wartością dla ciebie.

Negatywne recenzje są:

-  jasnym sygnałem, że coś należy zmienić. Taka negatywna opinia pomoże zlokalizować, co w twojej działalności jeszcze działa do końca nie tak jak należy. Nad czym musisz popracować i nad czym musisz się skupić. Taka wiedza pozwala wyeliminować błędy lub też jest przestrogą przed popełnianiem ich w przyszłości, 

-  sposobem na pokazanie klientom, Jak radzisz sobie w trudnych sytuacjach i że jesteś odpowiedzialnym przedsiębiorcą, które nie boi się krytyki i nie ma nic do ukrycia,

Marketing rekomendacji - bądź w kontakcie z klientem!

Rozpoczynasz przygodę z marketingiem rekomendacji. Od teraz, to właśnie klient jest w centrum twojej uwagi.  Jego potrzeby i oczekiwania. Reaguj na komentarze.  Dawaj znak, że chcesz być blisko klienta i chcesz spełniać jego oczekiwania w pełni. Bądź ekspertem, ale bądź takim ekspertem, który traktuje klienta w relacji partnerskiej.  Takie zachowanie i ludzkie podejście do klientów z pewnością ci się opłaci i przyniesie dobre owoce w postaci zwiększonej sprzedaży i współczynnika widoczności twojego sklepu w sieci.

Jak pozyskiwać opinie w branży HoReCa?

Zbieranie opinii w branży HoReCa (hotele, restauracje, catering) ma istotną wartość w budowaniu zaufania klientów. Opinie gości pozwalają dostosować ofertę do ich oczekiwań i przyciągnąć nowych odwiedzających. W artykule przedstawiamy sprawdzone metody pozyskiwania opinii i podpowiadamy, jak wybrać najlepszy moment na zbieranie opinii.

Certyfikat niezależności opinii: Jak zbudować zaufanie dzięki autentycznym recenzjom?

Autentyczne opinie klientów są kluczowe w budowaniu zaufania do marki. Certyfikat niezależności opinii to narzędzie, które podkreśla transparentność i wiarygodność recenzji. Dowiedz się, jak wdrożenie tego certyfikatu może pomóc firmie w zdobyciu zaufania konsumentów.

3 rzeczy, o których musisz pamiętać rozwijając sprzedaż na Allegro

Dobra i rentowna sprzedaż na Allegro marzy się każdemu, kto działa w e-commerce, nie każdy jednak ma na nią sprawdzony sposób. Sprawa nie jest prosta, bo nie wystarczy wyłącznie dobra oferta i budżet na reklamy Allegro Ads. Co więc robić? O porady, jak skalować biznes na tym marketplace zapytaliśmy ekspertów. Zobacz, co radzi agencja Allegro Ads Pirk Spark.

Prezentacja opinii za pomocą widgetów - czyli jak przyciągnąć uwagę klienta?

Opinie klientów to jeden z kluczowych czynników wpływających na decyzje zakupowe, dlatego ich odpowiednia prezentacja na stronie internetowej ma ogromne znaczenie. Widgety to narzędzia, które pozwalają wyeksponować recenzje w sposób przyciągający uwagę użytkowników. W artykule omówimy, czym są widgety, gdzie najlepiej je umieścić oraz jak mogą zwiększyć zaufanie i zachęcić klientów do zakupu, korzystając z przykładu widgetów Zaufane.pl.

Jak pytać klientów o opinie? Poznaj tajniki sprawdzonej ankiety na przykładzie firmy DAAG!

Pozyskiwanie opinii od klientów to kluczowy element budowania wizerunku. Jednak by uzyskać wartościowe informacje, warto wiedzieć, jak skutecznie formułować pytania i jakie metody pozyskiwania opinii wybrać. W tym artykule dowiesz się, jak przygotować sprawdzoną ankietę na przykładzie firmy DAAG, która z sukcesem gromadzi recenzje na temat swoich produktów i usług.

Google Ads dla mobilnych aplikacji: Strategie promocji oraz działanie!

Kampanie promujące aplikacje w Google Ads – jak to działa i jakie strategie określania stawek wyróżniamy? Kompleksowy poradnik!

Odkryj nowe możliwości: Raport „Cross-border z Polski”

Raport „Cross-border z Polski” to opracowanie, które każdy przedsiębiorca myślący o ekspansji powinien mieć na swoim radarze. Przygotowany przez zespół IdoSell we współpracy z wiodącymi ekspertami branżowymi - związanymi z projektem GOinternational, stanowi źródło wiedzy dla każdego, kto pragnie zrozumieć i wykorzystać potencjał e-handlu transgranicznego. Sprawdź, czego możesz się dowiedziedzieć z raportu!

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak

Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Umów spotkanie